Головна  →  Новини  →  12 червня 2019

У Святошинській РДА пройшло щотижневе засідання оперативного районного штабу

У Святошинській РДА пройшло щотижневе засідання оперативного районного штабу

12 червня 2019 року у Святошинській РДА пройшло щотижневе засідання оперативного районного штабу з метою здійснення постійного контролю за підготовкою підприємств, установ та організацій Святошинського району м. Києва до роботи в зимово-весняний період 2018 - 2019 років під головуванням першого заступника голови Святошинської РДА Сергія Пилипчука. Участь у засіданні взяли керівники комунальних підприємств району, самостійних структурних підрозділів державної адміністрації, представники спеціалізованих обслуговуючих організацій.

Розпочали засідання з розгляду питання стосовно оповіщення призовників про те, що 3-тя хвиля призову до лав ЗСУ триває. Військовий комісар наголосив на необхідності належного виконання комунальними службами району передбачених чинним законодавством обов’язків щодо оповіщення призовників. Головуючий на засідання відзначив незадовільну роботу в цьому напрямі КК і ЖЕД.

Далі, відповідно до порядку денного розглянули питання щодо стану виконання протокольних доручень.

Наступним питанням був стан проведення гідравлічних випробувань теплових мереж у районі та усунення виявлених у їх результаті пошкоджень мереж.

По РТМ «Святошин» СП «Київські теплові мережі» КП «Київтеплоенерго»:

Керівник РТМ «Святошин» СП «Київські теплові мережі» КП «Київтеплоенерго» доповів, що на цей час продовжуються роботи з усунення пошкоджень на теплових мережах у житловому масиві Микільська Борщагівка на вул. Тулузи, 3-а, Ромена Роллана, 13, 13-б.

По РТМ «Нивки» СП «Київські теплові мережі» КП «Київтеплоенерго»:

У результаті гідравлічних випробувань пошкоджень виявлено. З 25.06.2019 відключається котельня «Нивки», і на цьому гідравлічні випробування РТМ «Нивки» у Святошинському районі будуть завершені.

Після цього перейшли до питання щодо стану виконання робіт з підготовки до осінньо-зимового періоду 2019/2020 років відповідно до розроблених заходів: за видами робіт, термінами виконання, відсотком виконання. Головуючий наголосив, що незважаючи на літній сезон цьому питанню приділяється особлива увага, щоб у наступний опалювальний сезон район увійшов без проблем. Сергій Пилипчук зауважив «Дотримання графіка проведення відповідних робіт буде на моєму особистому контролі. На сьогоднішній день є відставання від затвердженого графіку. Прошу активізувати роботу з даного питання», - це стосується не тільки об’єктів житлового фонду, а й інших будівель, у тому числі освітньої, медичної, соціальної сфер тощо.

Щодо стану функціонування ліфтового господарства: у зупинці – 44 ліфти, з них: на модернізації – 11, на капітальному ремонті – 23, у наладці – 10.

Розглянули також питання щодо прибирання закріплених територій і стану виконання робіт з покосу трави на закріплених територіях, а також відновлення благоустрою після розриттів та закриття контрольних карток щодо тимчасового порушення благоустрою.

На виконання пунктів 6 та 9 протоколу доручень № 33, напрацьованого під час наради з обговорення оперативних питань 27.05.2019 під головуванням першого заступника голови Київської міської державної адміністрації М. Поворозника щодо формування на літній період постійно діючих оперативних груп за участю представників Департаменту міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), відділів контролю за благоустроєм районних в місті Києві державних адміністрацій та КП «Муніципальна охорона» для відповідного невідкладного реагування на порушення санітарних правил та норм у парках та скверах міста Києва під час засідання штабу було вирішено провести додаткову нараду з цього питання з представниками Національної поліції, КП «Муніципальна охорона» для налагодження взаємодії та врегулювання правових питань.

Як завжди на завершення засідання розглянули питання про стан виконання звернень громадян, що надходять до Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" Київської міської державної адміністрації (15-51) та аналіз якості їх виконання.

Перейти до спискуВерсiя для друку