Педагогіка партнерства – підхід, спрямований на розвиток максимально продуктивних і здорових відносин у процесі навчання. Для того, щоб компетентнісний підхід, як ядро НУШ, не лише повноцінно впроваджувався, але й відзначався якісною підготовкою дітей до викликів сучасного світу, необхідно, щоб дії батьків і вчителів у цьому напрямі були синхронними. Діти і дорослі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними та зацікавленими однодумцями, рівноправними учасниками освітнього процесу.
У середній загальноосвітній школі № 215 педагогіка партнерства активно впроваджується відповідно до принципів Концепції Нової української школи.
Вже протягом першого місяця навчання батьки учнів 1-Б класу взяли активну участь у підготовці та проведенні разом з учителем Ніканоркіною Наталією Миколаївною навчального квесту для першокласників «Таємниці шкільного подвір’я» в рамках тематичного тижня НУШ «Моє довкілля».
А 28 вересня 2019 року 1-Б клас цілими родинами, з директором школи Весельською Людмилою Броніславівною і учителем відвідали кінно-спортивний комплекс під Києвом. Тут усі змогли не лише побачити коней і спостерігати за ними, а ще й познайомитися зі світом цих тварин - їх природою, звичками, характером, силою і добротою, погладити і навіть погодувати. І, звичайно ж, покататися в сідлі і на возі, пограти разом з батьками у рухливі ігри! Таке спілкування прищеплює дітям правильну культуру спілкування з тваринами, розширює їх кругозір і дарує радість, а емоції, отримані у родинному, шкільному колі згуртовують дітей, батьків і школу, залишають незабутні враження на все життя!
Партнерство школи і родини – ключова риса СЗШ №215, адже якість освіти у сучасній школі напряму залежить від ефективного спілкування, взаємодії та співпраці всіх учасників освітнього процесу!
Джерело: СЗШ №215.