Головна  →  Новини  →  19 лютого 2014

КП «РЕО-7»: Наші працівники не залишаються осторонь проблем мешканців (фото)

У зв’язку з ліквідацією ТОВ «Святошинжитлосвіт» до КП «РЕО-7» з 01.01.2014 на обслуговування передано три житлові будинки за адресою провулок Приладний, 4, 6, 8.

Комісією комунального підприємства у складі головного інженера Білецької Світлани, майстрів Потапенко Руслана та Плех Валентини Григорівни було проведено обстеження даних будинків і складено відповідні акти.

Так в житловому будинку за адресою провулок Приладний, 4 було виявлено, що труба зливостоку перебуває в незадовільному технічному стані, а саме: розійшлись стикові з’єднання труби, внаслідок чого вода стікала по стіні будинку.

Щоб зберегти стіну будинку сухою та попередити виникнення надмірної вологи в квартирах, 18 лютого працівниками КП «РЕО-7», за допомогою автовишки, наданої КП «ДУОЖФ», одразу ж провели ремонт пошкодженого зливостоку.

Працівники КП «РЕО-7» ніколи не залишаються осторонь проблем мешканців, тому під час роботи автовишки на зливостоці, на прохання мешканців будинку було проведено також зняття аварійного сухостійного дерева та проведено кронування дерев на прибудинковій території.

Відреагували комунальники і на скаргу мешканців житлового будинку за адресою Підлісна,6 щодо незадовільного стану сходів, які розташовані на схилі перед 2-м під’їздом будинку.

Працівником ремонтної дільниці №1 КП «РЕО-7» Володимиром Скрипленком розпочато роботи по їх відновленню, а саме проведено облаштування опалубки з подальшим залиттям пошкоджених східців цементним розчином.

17 лютого комунальники «РЕО-7» вирішували ситуацію, пов’язану з тривалим відключенням (з 04 по 17 лютого 2014 року) гарячого водопостачання по стояку квартир №43-47 житлового будинку по вулиці Наумова, 31. Скарга на затоплення ванної кімнати до комунального підприємства надійшла від  мешканки квартири №47. Передбачалося, що можливою причиною залиття є порив стоякової труби в перекритті між квартирами №43-47.

На жаль, підтвердити дану інформацію комунальники не мали змоги, оскільки мешканці квартири №43 впродовж місяця, зі слів сусідів, відсутні.

Через тривалу відсутність будь-якої інформації про власника квартири №43, працівники РЕО змушені були звернутися  за допомогою в службу

МНС. В присутності дільничного інспектора, представників КП «РЕО-7», слюсарем комунального підприємства та працівниками служби МНС було проведено відкриття квартири №43. На щастя, слідів затоплення в квартирі виявлено не було, тому комунальники одразу ж відновили подачу гарячої

води на будинок.

Перейти до спискуВерсiя для друку