Головна  →  Новини  →  9 листопада 2018

Діти змінилися – мають змінитися і методи навчання (фото)

Діти змінилися – мають змінитися і методи навчання (фото)

 «Гра по-новому, навчання по-іншому» - назва серій тренінгів з використання в освітньому процесі методик «LEGO». Чергове заняття відбулося на початку листопада 2018 року на базі закладу загальної середньої освіти № 35.  

На тренінгу біли присутні вчителі міста Києва, які другий рік пілотують новий Державний стандарт початкової загальної освіти, викладачі-куратори Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка Лариса Кравчук та Олена Полякова та вчителі шкіл Святошинського району.

Тренінг проходив за темою: «Територія» третього місяця інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Шість команд мали можливість уявно подорожувати континентами, розв’язувати логічні та математичні задачі, вчити вірші, будувати діаграми, і все це за допомогою сучасної методики з використання конструктора Lego.

Тренер Світлана Бондар продовжила знайомити вчителів-практиків з методикою «Шість цеглинок», роботою з наборами Lego system. «Шість цеглинок» - це технологія, яка допоможе учням тренувати пам'ять, розвивати моторику і творчо мислити. Через гру учні зможуть навчитися таким важливим, передбаченим НУШ умінням як, наприклад, вирішення проблемних завдань.

Педагоги вперше познайомились з використанням у навчальному процесі Lego-планшета, яка допоможе розвинути у дітей просторове уявлення та математичні здібності.

Учасники тренінгу мали можливість поділитися з колегами досвідом роботи з Lego у пілотних класах, на  практиці застосувати нові ідеї проведення «Ранкового кола», поповнити свій досвід вправами для розвитку мислення, мовлення, оперативної уваги та самоконтролю учнів.

Використовуючи названу методику під час уроків та в позаурочний час вчитель має додаткові можливості забезпечити всебічний розвиток дітей.

Учасники тренінгу опанували зазначену технологію та отримали велике задоволення від навчання.

Джерело: заклад загальної середньої освіти № 35.

 

Перейти до спискуВерсiя для друку