Вакансії Фінансового управління
У період дії воєнного стану особи призначаються на посади державної служби керівником державної служби без конкурсного відбору, обовʼязковість якого передбачена законом, на підставі поданої заяви, заповненої особової картки встановленого зразка та документів, що підтверджують наявність у таких осіб громадянства України, освіти та досвіду роботи згідно з вимогами законодавства, встановленими щодо відповідних посад, а також за наявності у Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Закон України від 12.05.2015, Nº 389-VIII «Про правовий режим воєнного стану», чинний, редакція від 11.04.2024
- Вакансія головного спеціаліста
До відділу фінансів бюджетних програм соціальної сфери та державного управління фінансового управління Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Оплата праці – від 14 771 грн.
Категорія посади державної служби «В».
Класифікаційний код посади: 9-VII-3.
Обов’язкові вимоги до кандидата/кандидатки:
громадянство України;
вища освіта не нижче ступеня бакалавра за напрямами економіка чи фінанси;
вільне володіння державною мовою;
досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;
вільне користування інформаційно-телекомунікаційними технологіями.
Обов’язки
Брати участь у бюджетному процесі щодо формування видатків у сфері фінансів соціального захисту та соціального забезпечення: опрацьовувати бюджетні запити розпорядників бюджетних коштів, формувати паспорти бюджетних програм протягом бюджетного року та аналізувати їх виконання, надавати методологічну та консультаційну допомоги учасникам бюджетного процесу в частині бюджетних програм і видатків Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.
Здійснювати контроль за дотриманням бюджетного законодавства розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів у сфері фінансів соціального захисту та соціального забезпечення.
Здійснювати перевірку правильності та своєчасності складання кошторисів, планів асигнувань загального та спеціального фонду бюджету, штатних розписів розпорядників бюджетних коштів.
Здійснювати збір, узагальнення та аналіз інформації з питань фінансування соціального захисту та соціального забезпечення.
Розглядати звернення розпорядників бюджетних коштів, громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції, готувати проєкти відповідей.
Буде перевагою кандидата/кандидатки:
вміння працювати в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» на базі системи електронного діловодства «АСКОД»;
вміння працювати в «Єдиній інформаційній системі управління бюджетом» (ЄІСУБ).
Очікування щодо особистих якостей кандидата/кандидатки:
уміння працювати в команді на результат, водночас бути самостійною одиницею, котра може приймати рішення з усвідомленням власної відповідальності;
аналітичні здібності, навички ділового спілкування (письмового та усного), вимогливість, оперативність, здатність визначати пріоритети, аргументовано доводити власну точку зору, стресостійкість.
дисциплінованість, ініціативність, неупередженість, порядність, прагнення до самовдосконалення та підвищення фахового рівня.
Що ми пропонуємо
1. Повна зайнятість.
2. Робота в офісі.
3. Відпустка 30 календарних днів на рік.
4. Оплачувані лікарняні.
5. Постійне навчання та підвищення рівня кваліфікації.
Додаткову інформацію щодо вакансій можна дізнатися за телефоном: (044) 424-90-25.
Резюме просимо надсилати на електронну пошту: [email protected] (у темі листа зазначте «Резюме на вакансію головного спеціаліста відділу фінансів бюджетних програм соціальної сфери та державного управління»).
- Вакансія головного спеціаліста
До відділу фінансів бюджетних програм соціальної сфери та державного управління фінансового управління Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Оплата праці – від 14 771 грн.
Категорія посади державної служби «В».
Класифікаційний код посади: 9-VII-3.
Обов’язкові вимоги до кандидата/кандидатки:
громадянство України;
вища освіта не нижче ступеня бакалавра за напрямами економіка чи фінанси;
вільне володіння державною мовою;
досвідчений користувач Microsoft Office (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;
вільне користування інформаційно-телекомунікаційними технологіями.
Обов’язки
Брати участь у бюджетному процесі щодо формування видатків у сфері фінансів освіти в частині загального фонду закладів дошкільної освіти та видатків спеціального фонду установ освіти: опрацьовувати бюджетні запити розпорядників бюджетних коштів, формувати паспорти бюджетних програм протягом бюджетного року та аналізувати їх виконання, надавати методологічну та консультаційну допомоги учасникам бюджетного процесу в частині бюджетних програм і видатків Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.
Здійснювати контроль за дотриманням бюджетного законодавства розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів у сфері фінансів освіти в частині загального фонду закладів дошкільної освіти та видатків спеціального фонду установ освіти.
Здійснювати перевірку правильності та своєчасності складання кошторисів, планів асигнувань загального та спеціального фонду бюджету, штатних розписів розпорядників бюджетних коштів.
Здійснювати збір, узагальнення та аналіз інформації з питань фінансування освіти в частині загального фонду закладів дошкільної освіти та видатків спеціального фонду установ освіти.
Розглядати звернення розпорядників бюджетних коштів, громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції, готувати проєкти відповідей.
Буде перевагою кандидата/кандидатки:
вміння працювати в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» на базі системи електронного діловодства «АСКОД»;
вміння працювати в «Єдиній інформаційній системі управління бюджетом» (ЄІСУБ).
Очікування щодо особистих якостей кандидата/кандидатки:
уміння працювати в команді на результат, водночас бути самостійною одиницею, котра може приймати рішення з усвідомленням власної відповідальності;
аналітичні здібності, навички ділового спілкування (письмового та усного), вимогливість, оперативність, здатність визначати пріоритети, аргументовано доводити власну точку зору, стресостійкість.
дисциплінованість, ініціативність, неупередженість, порядність, прагнення до самовдосконалення та підвищення фахового рівня.
Що ми пропонуємо
1. Повна зайнятість.
2. Робота в офісі.
3. Відпустка 30 календарних днів на рік.
4. Оплачувані лікарняні.
5. Постійне навчання та підвищення рівня кваліфікації.
Додаткову інформацію щодо вакансій можна дізнатися за телефоном: (044) 424-90-25.
Резюме просимо надсилати на електронну пошту: [email protected] (у темі листа зазначте «Резюме на вакансію головного спеціаліста відділу фінансів бюджетних програм соціальної сфери та державного управління»).