Дистанційна форма навчання викладача КДМШ № 29 Людмили Родіонової


Із початком організації дистанційного навчання життя викладачів теоретичних дисциплін київської дитячої музичної школи № 29 відділу культури та охорони культурної спадщини суттєво змінилося.
Після пошуку певних форм і методів дистанційних занять, прийнятних для теоретичних дисциплін, кожен із викладачів знайшов для себе максимально зручні можливості роботи і спілкування з учнями і, як вияснилося, у дистанційній роботі з учнями є багато мінусів та багато плюсів.
По-перше, з'явилася можливість індивідуального підходу до проблем у навчанні кожного з учнів. Письмові вправи, відео та аудіозаписи виконання усних завдань, що надсилаються в приватному листуванні, демонструють реальний рівень підготовки.
По-друге, матеріали треба підбирати максимально сконцентровано, адже завдання мають бути зрозумілими і цікавими. Це потребує виходу із зони комфорту насамперед викладача, що завжди є кроком уперед у власному творчому розвитку.
Тож, викладач КДМШ № 29 Людмила Родіонова пішла на експеримент: запропонувала учням такі форми роботи, які зазвичай мало використовуються на заняттях, а саме: самотужки записує відео та аудіоролики, які знадобляться в подальшій роботі, використовуючи можливості синтезатора та цікаві проекти з інтернет платформ.
І все ж таки, викладачі КДМШ № 29 дуже сумують за «живим» спілкуванням із колегами та учнями. Безумовно, що карантин вчить всіх цінувати непомітні, але водночас такі важливі складові нашого життя.
Джерело: відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської РДА.