Інтернет-конференція для платників податків Святошинського району
Шановні платники податків, нещодавно відбулося спілкування в Інтернет мережі першого заступника начальника ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів у м. Києві з платниками податків на тему: «Надання адміністративних послуг у ЦОПП ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів у м. Києві. «Пульс» - ефективний сервіс Міндоходів».
Відповіді на актуальні запитання пропонуємо вашій увазі.
Яка кількість звернень на гарячу лінію антикорупційного сервісу «Пульс» надійшла від платників податків Святошинського району. І які питання порушувались найчастіше?
Відповідь: За перший квартал 2014 року на сервіс «Пульс» надійшло 37 звернень щодо роботи Державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві. Платників податків цікавили питання щодо реєстрації податкових накладних – 9 інформаційних карток, щодо проведення перевірки – 5 карток, щодо прийняття звітності – 11 карток, перехід підприємства до іншого податкового органу – 4 картки, щодо видачі довідок та дозвільних документів – 4 картки, щодо роботи ДПІ – 3 картки, зняття з обліку підприємства – 1 картка.
Всі запити були опрацьовані у найкоротші терміни, а заявники отримали змістовні відповіді на них.
Які дані про особу потрібно заявити при зверненні на «Пульс»?
Відповідь: При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи), та обов’язково зазначили назву органу податкової або митниці, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника відповідного відомства, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.
Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.
Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.
Яким чином отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб платників податків?
Відповідь: Фізична особа, яка зареєстрована у Державному реєстрі чи в окремому реєстрі Державного реєстру, може отримати відомості про себе, наявні у Державному реєстрі.
Відомості з Державного реєстру це є документ, який безоплатно надається контролюючим органом за зверненням фізичної особи (уповноваженої нею особи) на отримання відомостей про себе з Державного реєстру та свідчить про наявність або відсутність відомостей про таку особу в Державному реєстрі.
Для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізична особа звертається особисто або через уповноважену особу до контролюючого органу за своїм місцем проживання, або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об'єкта оподаткування, подає документ, що посвідчує особу, та заяву встановленої форми (додаток 13 до наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 року № 779 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків»). Уповноважена особа додає до заяви довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей про джерела доходів / доходи (після пред'явлення повертається) та її копію, документ, що посвідчує особу такого представника, та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя.
Контролюючий орган відмовляє у прийнятті заяви та/або наданні відомостей з Державного реєстру у разі відсутності у запитувача законних підстав на отримання запитуваної інформації або якщо в заяві не вказані обов'язкові реквізити, вона не підписана, не містить дати, подані документи не відповідають пункту 4 цього розділу чи не підтверджують права заявника щодо представництва фізичної особи для отримання відомостей про неї з Державного реєстру.
Протягом п'яти робочих днів з дня звернення фізичної особи контролюючий орган надає відомості з Державного реєстру за формами, наведеними в додатках 14 та 15 наказу Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 року № 779 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків».
Фізичні особи, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, отримання доходів, місцезнаходження іншого об'єкта оподаткування, можуть звернутися за отриманням відомостей з Державного реєстру до будь-якого контролюючого органу. У такому разі строк видачі відомостей може бути продовжено до десяти робочих днів.
Відомості з Державного реєстру надаються на бланку контролюючого органу особисто фізичній особі або законному представнику чи уповноваженій особі за умови пред'явлення документа, що посвідчує особу, та довіреності (для законного представника чи уповноваженої особи), про що робиться відповідний запис в журналі видачі відомостей (додаток 16).
Який графік роботи ЦОПП у ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів у м. Києві?
Відповідь:
понеділок – з 9-00 до 18-00 год.;
вівторок – з 9-00 до 20-00 год.;
середа – з 9-00 до 18-00 год.;
четвер – з 9-00 до 20-00 год.;
п’ятниця – з 9-00 до 18-00 год.;
субота– з 9-00 до 16-00 год.;
неділя: вихідний.
Хотілося б зазначити, що 1-2 травня та 9 травня 2014 року у роботі ЦОПП ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів у м. Києві встановлено вихідні дні.
В суботу 3 та 10 травня 2014 року ЦОПП буде працювати з 9-00 до 16-00 години.
Ласкаво просимо і з радістю чекаємо на відвідувачів. Консультанти-модератори здійснюють організацію відвідування платниками податків ЦОП та інформування керівництва центру про виникнення проблемних ситуацій. Кваліфіковані фахівці завжди з радістю нададуть потрібну вам інформацію та забезпечать якісне надання адміністративних послуг.
Які послуги надаються ІДД Міндоходів України?
Відповідь: Інформаційно-довідковий департамент Міндоходів надає інформаційно-довідкові послуги з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на Міндоходів, а також щодо роботи Акредитованого центру сертифікаціїключів.
Крім того, Інформаційно-довідковий департамент Міндоходів надає послуги з оперативного інформування про зміни в нормативно-правових актах України, що відносяться до компетенції Міндоходів.
Відповіді надаються за вибором платників податків: по телефону, факсом, електронною поштою.
Джерело: ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів у м. Києві