Освітяни Святошина визначили основні принципи краєзнавчої діяльності на 2014-2015 навчальний рік (фото)
Дитячо-юнацький туризм - це масовий рух дітей і юнацтва з метою всебічного розвитку в активному пізнанні навколишнього світу і самих себе засобами туристично-краєзнавчої діяльності. У свою чергу, туристично-краєзнавча діяльність – це комплексний засіб гармонійного розвитку підлітків і юнацтва, в активному пізнанні та доступному поліпшені навколишнього світу і самих себе.
Залучення до спортивного туризму дітей та юнацтва сприяє розвитку та удосконаленню всієї системи спортивного туризму, бо, по-перше, діти-туристи - це майбутнє поповнення лав спортивного туризму; по-друге, формування в процесі подорожей навичок здорового способу життя та активного відпочинку сприяє підтримці високого рівня здоров'я.
Тому, 6 червня 2014 року на території бази відпочинку «Шквал» було організовано та проведено виїзний семінар за участі керівників загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів та працівників районного управління освіти.
Семінар було проведено з метою активізації у закладах освіти туристсько-краєзнавчої діяльності спрямованої на формування національної свідомості і самосвідомості учнів, самоствердження у справі підготовки підростаючого покоління до активної професійної і громадської діяльності. Позашкільна краєзнавча освіта та виховання базуються на історично обумовлених і створених народом виховних впливів на особистість: суспільних та родинних цінностей, поглядів, переконань; традицій; державних навчально-виховних осередків; дитячих і юнацьких об'єднань та інших форм соціального життя.
Під час семінару було обговорено шляхи створення сприятливих умов задля творчого, інтелектуального та фізичного розвитку особистості, впровадженні якісно нових форм і методів організації туристсько-краєзнавчої діяльності та організації дозвілля дітей та учнівської молоді, задоволення їх освітніх потреб шляхом участі у пошуково-дослідницькій та туристсько-краєзнавчій, художній, декоративно-прикладній та інших видах творчості.
За підсумками семінару було проведено мозковий штурм під загальною назвою «Перспективний план літнього відпочинку». Керівники закладів освіти, об’єднані у команди, визначили основні принципи туристсько-краєзнавчої діяльності у 2014-2015 навчальному році.
«Можна з упевненістю стверджувати, що туристично-краєзнавча діяльність учнів регулюється усіма, без винятку, принципами педагогіки в їх своєрідній взаємодії. Істотною умовою ефективності реалізації принципів педагогіки в туристично-краєзнавчій діяльності учнів є їх посилення основними напрямками, законами, правилами і традиціями туризму. Саме всі ці напрями ми сьогодні чітко окреслили і готові реалізувати їх вже у наступному навчальному році», - підсумовуючи роботу семінару, зазначив Мирослав Корбецький, начальник районного управління освіти.
Джерело: управління освіти