Педагогічна практика – важливий етап професійної підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти
14 жовтня 2013 року студенти першого курсу ІКПП НПУ ім. М.П.Драгоманова, згідно укладеної угоди про співпрацю, проходили пропедевтичну практику в дошкільному навчальному закладі №127 зі спеціальними групами.
Студенти педагогічного інституту мали змогу з головою поринути у чарівний світ дитячої мрії, і зрозуміти, чому сьогодні в ДНЗ потрібен не просто вихователь, а педагог-дослідник, педагог-психолог, педагог-новатор, який добре орієнтується у пріоритетах сучасності, спрямований на майбутнє, що творчо ставиться до своєї професійної діяльності, відкриває дитині світ в його цілісності та різноманітності як сукупність чотирьох сфер життєдіяльності – Природи, Культури, Людей, Самої себе і допомагає дітям рости самостійними, веселими, самодостатніми, розвиває всі найкращі паростки, закладені природою.
Під час пропедевтичної практики студенти ознайомилися з організацією роботи логопедів: документацією, устаткуванням логопедичного кабінету, особливостями культурно - просвітницької роботи серед батьків педагогів даного закладу. Спостерігали за практичною роботою логопедів, відвідували логопедичні заняття.
Працюючи з дошкільнятами спеціальних груп, студенти поповнили свої знання про формування правильного мовлення у дітей в різних вікових групах, проаналізували їх мовленнєві особливості, навчилися аналізувати симптоматику порушень мовлення з використанням теоретичних знань для розуміння суті і причин даної патології у кожному конкретному випадку.
Метою практики було ознайомлення з особливостями розвитку мовлення дітей з дислалією, дизартрією, моторною алалією, ринолалією, основами проведення корекційно - педагогічної роботи.
Сподіваємось, що пропедевтична практика дозволить студентам більш детально поринути в особливості логопедичної роботи з дітьми в умовах спеціального навчання, в дитячих садках, групах для дітей з порушеннями мовлення, в логопедичних кабінетах дитячих поліклінік і загальноосвітніх шкіл, дозволить їм в подальшому адекватно підбирати і використовувати різні логопедичні методики і знаходити рішення у нестандартних ситуаціях, і найголовніше – зорієнтує майбутніх логопедів на роботу з особистістю дитини із порушенням мовлення.