Педагогічна рада в СШ №40 (фото)


На порядок денний були винесені наступні питання:
1.Аналіз виконання рішень серпневої 2015 року педагогічної ради.
2. Педагогічна культура вчителя. Структурні компоненти, манери та якості
3. Основні складові педагогічної культури
4. Вправа “Сонце педагогічної культури вчителя”
5. Шляхи реалізації творчого підходу вчителя початкових класів на уроках української мови
6. Методи та прийоми розвитку інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів
7. Спроба власного креативного підходу до уроків аналізу творчих робіт учнів
8. Розвиток творчих здібностей школярів через впровадження інноваційних технологій на уроках трудового навчання
9. Вправа “Колесо педагогічної культури”
10. Вплив темпераменту та особливостей поведінки вчителя та класного керівника на рівень його педагогічної культури, на розвиток інтелектуальних, креативних та творчих здібностей педагогічного керівника зокрема та педагогічного колективу в цілому .
Заступник директора з навчально-виховної роботи С. Бабич-Куриляка у своєму виступі приділила увагу зовнішньому вигляду педагога, як одній із найважливіших складових педагогічної культури. Прислів’я «По одежці зустрічають…» найбільш точно характеризує головну думку виступу Світлани Григорівни – якщо зовнішній вигляд вчителя викликав подив, посмішку чи глузування учнів, ніякі, навіть найталановитіші, педагогічні прийоми не виправлять становища і не допоможуть вчителю налаштувати класний колектив на плідну роботу.
Більш детально з основними складовими культури загалом та педагогічної культури зокрема, познайомила колег у своєму виступі заступник директора з виховної роботи І. Гончарук. Для практичного опанування викладеного у своєму виступі Ірина Олександрівна запропонувала колегам взяти участь у тренінгу «Розуміння суті поняття педагогічної культури вчителями школи», виконавши першу вправу «Сонце педагогічної культури вчителя».
Власними напрацюваннями за темою педради з колегами ділились також вчителі початкових класів і вчителі-предметники.
Титаренко Л. В., вчитель початкових класів, у своєму виступі на тему «Шляхи реалізації творчого підходу вчителя початкових класів на уроках української мови», розповіла про ті прийоми та методи, що допомагають розкрити творчі здібності учнів третього класу шляхом інтеграції завдань з української мови та математики.
Вчитель німецької мови Дідус Т. І. у своєму виступі «Методи та прийоми розвитку інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів» ознайомила колег із власним досвідом розкриття творчого потенціалу учнів під час вивчання німецької мови, зокрема використання методу проектів та методу проблемного навчання.
Вчитель української мови та літератури Костенко Л. С. розповіла про «Спробу власного креативного підходу до уроків аналізу творчих робіт учнів». Людмила Сергіївна продемонструвала прийоми та методи, які допомагають їй навчити учнів методиці аналізу виконаних робіт, та креативного підходу до виконання творчих завдань. Особливо Людмила Сергіївна підкреслила важливість розкриття творчих здібностей учнів, отримання ними навичок для успішного розуміння та виконання завдань ЗНО. Слід зазначити, що ця методика є дійсно авторською, інноваційною та ефективно, про що свідчать високі результати ЗНО учнів школи з української мови та літератури останніх років
Про «Розвиток творчих здібностей школярів через впровадження інноваційних технологій на уроках трудового навчання» колегам розповів Клєщін В. В., вчитель трудового навчання. Особливо Віталій Вікторович наголосив, що вчителю важливо не тільки розвивати творчість учнів, а й допомагати їм реалізувати власні креативні проекти, підтримуючи ініціативу та навчаючи, якими способами можливо втілити їхні задуми.
Підсумовуючи викладений колегами досвід розкриття творчих здібностей учнів як результат втілення у практичну роботу педагогічної культури вчителів, Ірина Олександрівна запропонувала колегам виконати вправу: “Колесо педагогічної культури”.
На завершення заходу директор школи О. Полторацький запропонував увазі колег першу частину свого дослідження про «Вплив темпераменту та особливостей поведінки вчителя та класного керівника на рівень його педагогічної культури, на розвиток інтелектуальних, креативних та творчих здібностей педагогічного працівника зокрема, та педагогічного колективу вцілому», у якому виклав власний погляд на важливість впливу особистісних психологічних(чоловіки/жінки), конституційних(шизотиміки/циклотиміки) та соціально-психологічних (неконфліктні/конфліктні) рис особистості педагога (та й учня теж) на особливості навчально-виховного процесу.
Джерело: СШ №40