Примарне тепло, або кому вигідно дискредитувати районну владу?
Взаємодія з громадськістю та налагодження суспільного діалогу - важливі прерогативи в роботі владних органів будь-якого рівня, адже тільки відкритий діалог влади з громадою дає останній змогу оперативно отримувати не тільки достовірну інформацію про найболючіші питання, але й швидко вирішувати проблеми.
Часто вдаються до такого діалогу і мешканці Святошинського району. Та не зважаючи на «гарячу лінію», що працює при райдержадміністрації, оминаючи можливість вирішити питання один на один з відповідальними особами за ту чи іншу сферу життєдіяльності району, «нечесні» мешканці вдаються до «нечесної» гри, використовуючи з цією метою ЗМІ.
Дійсно дуже просто, направивши запит до друкованого видання, швидко отримати відповідь на будь-яке запитання, якщо воно зачіпає сферу діяльності органів виконавчої влади, поскаржитись на бездіяльність чи просто дискредитувати осіб, які чимось не догодили.
Сьогодні провокаціями в пресі вже нікого не здивуєш. Хтось наполегливо поливає брудом досягнення районного керівництва, хтось цілеспрямовано створює напружену атмосферу, що аж ніяк не сприяє виконанню поставлених перед районною владою завдань.
Реагуючи на запит одного з комунальних ЗМІ столиці від 29.01.2014 року, яке зажадало від Святошинської РДА пояснень причин відсутності належного тепла в одній з квартир житлового фонду Святошинського району, представники районної влади були неприємно вражені «сюрпризом».
Начебто мешканка Святошинського району поскаржилась до редакції друкованого видання на нестерпний холод у власній квартирі, на тривалу бездіяльність адміністрації КП «РЕО» і попросила журналістів вирішити її болючу проблему, вказавши при цьому і свою адресу, і контактні дані.
На звернення мешканки району представники Святошинської РДА відреагували миттєво. Питання, підняте в запиті було вирішене впродовж години. На допомогу жінці поспішила комісія, у складі інженера та майстра ремонтної дільниці КП «РЕО-1». Яким же було здивування комунальників, коли виявилось, що по вказаному адресу у запиті ЗМІ проживають абсолютно інші люди, які вперше чують і прізвище заявниці, і про запит до газети «Вечірній Київ».
Крім того, виявилось, що квартира, яка начебто «без належного тепла» доволі таки й тепла, квартира з новими пластиковими вікнами, а температурний фон в житловому приміщенні відповідає діючим нормам і правилам, що засвідчене комісією у відповідному акті.
Перевірили комунальники і так звані «неодноразові звернення жінки до місцевого ЖЕКУ» на його буцімто «бездіяльність», відомості про які у журналах обліку відсутні. Може тому, що ні жінки, ні проблеми ніколи не існувало?
У зв’язку з усім цим логічно напрошується питання: кому і навіщо вигідно дискредитувати районну владу, знаючи, що вона завжди готова і відкрита для чесного діалогу та бажає співпрацювати з громадою над вирішенням будь-яких проблем району? Чи не це є найкращою ознакою відповідальності керівництва району за свої дії та наміри.
Джерело: відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю