Профорієнтація для старшокласників (фото)


Департамент загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України спільно з Програмою розвитку Організації об’єднаних Націй в України 12 листопада 2015 року провели тренінг за методикою “Magellano Університет” для міжшкільних навчально-виробничих комбінатів (МНВК) України.
У тренінгу брали участь представники з 10 МНВК України та Національної академії педагогічних наук України, всього 24 педагогічних працівника, серед них директор МНВК Святошинського району м. Києва Ревнюк О.М. та методист з профорієнтації Баула В.М.
Проблема вибору професії завжди була актуальною і тим більше, залишається такою в сучасних умовах. Яку професію обрати, який навчальний заклад – одне з головних завдань у житті кожного старшокласника після закінчення школи. З причини незнання правил вибору професії, ситуації на ринку праці, відсутності практичного досвіду професійної діяльності близько 40% молодих людей обирають професію, яка не відповідає їх інтересам, нахилам та вподобанням. Особливо значущою є проблема набуття учнями адекватних знань про певний рід професійної діяльності, власні можливості оволодіння нею.
На ринку праці склалася парадоксальна ситуація – безробіття і дефіцит кадрів. Значна частина молоді після закінчення навчального закладу змушена працевлаштовуватися не за фахом, одержувати статус безробітного або взагалі виїжджати в пошуках роботи за межі міста або держави.
Тестовий пакет “Magellano Університет” – є важливим інструментом для мотивованого вибору вищої освіти, оскільки забезпечує всебічний психологічний аналіз інтересів, нахилів та здібностей учасника, його відношення і мотивацію до навчання, та аналіз інших факторів, що впливають на успіх в професійній діяльності.
Тестування допоможе старшокласникам: виявити схильності і здібності до різних видів діяльності; визначити професійну сферу, в якій зможе максимально реалізувати свої здібності і досягти найбільшої ефективності та задоволення від майбутньої професії; мотивувати самостійно зробити вибір освіти; розробити стратегію підготовки до вступу у ВНЗ; досягнути взаєморозуміння між батьками і старшокласниками.
В міжшкільному навчально-виробничому комбінаті старшокласники набувають знань про певний рід професійної діяльності, власні можливості оволодіння нею та одержують консультації з профорієнтації, мають можливість ознайомитись з Інтернет-тестуванням за європейською методикою.
Джерело: МНВК