Районний тренінг «LEGO - навчання через гру» пройшов в ЗЗСО № 254 (фото)


Під час осінніх канікул спеціалізована школа №254 (просп. Корольова, 12-М) радо зустрічала вчителів Святошинського району, які викладають англійську мову у перших класах за програмою НУШ, на тренінгу за темою «LEGO- навчання через гру».
Метою цього заходу було показати за допомогою різноманітних завдань та ігор, що LEGO не пропонує дітям готових рішень, а навпаки, спонукає їх мислити та шукати власні рішення, а ми – вчителі маємо надихати і розвивати творців майбутнього.
У ході семінару-тренінгу вчителі брали активну участь у всіх формах роботи, запропонованих сертифікованим тренером, вчителем англійської мови Отян Наталею Олександрівною. Як спланувати та побудувати урок, де всім учням буде цікаво? Це питання наразі завжди актуальне. Залучити гру, адже гра для дітей – це спосіб пізнання світу, у грі діти розвивають важливі компетентності, які будуть їм потрібні протягом всього життя. Стаючи частиною гри, дитина повністю занурюється у процес, бере на себе відповідальність, стає цілеспрямованою, почувається комфортно, радісно, а головне – має можливість ініціювати діяльність і розвивати власну ідею, активно взаємодіяти з іншими учасниками гри і в такий спосіб навчатися. І як результат – діти, які розвиваються через ігровий досвід, мають добре розвинені навички спілкування, командної роботи, вміння генерувати нові ідеї, проявляти ініціативу, критично мислити та оперувати інформацією.
Час вимагає змін підходів до навчання. Важливість використання гри LEGO в освітньому процесі початкової школи відмітили учасники тренінгу, які на короткий час, «ставши дітьми», з захопленням працювали в групах і парах, знайомилися з новими методиками, створювали міні-проекти.
Важливими елементами навчання є - «що діти вивчають» і «де» вони це роблять, проте, у навчанні через гру ключовим є «як» вони навчаються, яким чином набувають нових навичок та у який спосіб розвивають уміння.
Тому головний меседж LEGO – «Світ - без обмежень, все краще – дітям!»
Джерело: ЗЗСО № 254