Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

У спеціалізованій школі №317 відбувся театралізований урок музики (фото)

Опубліковано 05 березня 2014 року о 16:51

Мета будь якого вчителя – виховати зі своїх учнів цілеспрямованих, чесних, відкритих для спілкування та праці людей. Виховання – процес формування всебічно розвиненої особистості, а навчання – найважливіший засіб виховання, під яким розуміється процес передачі та активного засвоєння знань, умінь і навичок.

Музика, література, живопис мають естетично розвинути особистість дитини, закласти в ній потяг до прекрасного. А це можливо за умови особливої атмосфери комфортності на уроці, відчуття естетичної насолоди від спілкування з творами мистецтва. Діти вже з перших уроків починають так чи інакше ставитися до музики. А яким буде це ставлення, залежить від особистості вчителя.

Фантазія дітей шкільного віку дуже багата. Вчителю треба лише вміло спрямовувати її, і наслідки будуть неперевершеними. Розвиток фантазії та творчої уяви сприятиме не тільки їхньому музично-естетичному розвиткові, а й допоможе розвитку логічного мислення.

Казка пробуджує фантазію, зацікавленість дітей. Музика на казкові сюжети дає змогу ознайомити дітей зі звуковою палітрою та засобами музичної виразності, що характеризують казкових персонажів.

Тому учитель музики Кир’яновська С.П. разом з учнями 5-х класів підготувала та провела 05.03.14 театралізований урок з музичного мистецтва. Театралізація – це розігрування та показ казки учнями (тіньовий, іграшковий, ляльковий театри).

Мета такого уроку: розширити знання дітей про казку; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, фантазію, тренувати пам'ять; вчити давати характеристику головним героям, елементам театралізації; виховувати любов до рідної мови, музики, до сценічного мистецтва.

П’ятикласники показали такі відомі казки як «Колобок», «Семеро козенят та сірий вовк», «Троє поросят», «Попелюшка», а також інсценували байку «Ворона та лисиця» з музичним супроводом.

Готуючись до інсценізації, діти заздалегідь розробили композиційний план казки, не порушуючи при цьому логіки розгортання музичної драматургії твору, принесли іграшки головних героїв казок та вчились володіти засобами передачі змісту через інтонацію, силу голосу, темп, міміку, влучну жестикуляцію, рухи, виявляти власну творчість у точнішому відображенні персонажів.

Колективне створення казок, їх інсценізація забезпечили необхідні емоційні умови для творчого розкріпачення і самовираження дітей. А казка навчила дітей любити, розуміти, цінувати музику і прекрасне навколо себе.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux