У відділенні соціально-медичної реабілітації дітей Святошинського району проведено методичне об`єднання на тему: «Корекційно-педагогічна робота з дітьми з особливими потребами»


У відділенні соціально-медичної реабілітації дітей з дитячим церебральним паралічем, розумово відсталих дітей та дітей з ураженням центральної нервової системи з порушенням психіки Територіального центру соціального обслуговування Святошинського району м. Києва, 25 березня 2015 року відбулося методичне об`єднання на тему: «Корекційно-педагогічна робота з дітьми з особливими потребами».
На засіданні були присутні методист Міського територіального центру м. Києва Харитонова Тетяна Олексіївна, завідувачі відділень соціально-медичної реабілітації дітей з дитячим церебральним паралічем, розумово відсталих дітей та дітей з ураженням центральної нервової системи з порушенням психіки Голосіївського, Святошинського, Дніпровського, Дарницького, Подільського, Оболонського, Солом`янського районів та методисти.
З розширеною доповіддю перед слухачами виступила завідувач відділення соціально-медичної реабілітації Святошинського району Вихованець Ганна Василівна, яка розповіла про організацію корекційно-розвивальної роботи з дітьми-інвалідами у відділенні. Корекційно-розвивальну роботу з дітьми розпочинають узгоджуючи із спеціалістами, які будуть працювати з цією дитиною, а саме: логопед, психолог, реабілітолог. Спеціалісти обговорюють індивідуальну програму розвитку дитини і кожен своїми специфічними засобами сприяє її реалізації. Розробляючи індивідуальну програму корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами, орієнтуємося на напрямки роботи: розвиток та вдосконалення рухових функцій, сенсорне виховання, ознайомлення з довкіллям, формування предметної діяльності.
Методист Міського територіального центру Тетяна Олексіївна виступила з доповіддю на тему: «Реалізація вимог основних нормативів у сфері соціального захисту дітей-інвалідів у контексті складання та виконання договору про взаємну відповідальність, який укладається з батьками дітей-інвалідів».
Методист відділення соціально-медичної реабілітації Святошинського району Рогаль Інеса Вікторівна розповіла про педагогічну реабілітацію, яка направлена на формування особистісних якостей дитини-інваліда, значущих для її життєдіяльності, активної життєвої позиції, яка сприяє інтеграції дитини до навчальних закладів для отримання необхідної освіти.
Одним із найважливіших засобів педагогічної реабілітації є ознайомлення дітей з навколишнім середовищем та різномаїттям тваринного та рослинного світу, що сприяє полегшенню емоційного стану та настрою дітей.
Джерело: управління праці та соціального захисту населення Святошинського району.