В СШ №304 працює школа молодого вчителям (фото)
Кожен педагог незалежно від фаху є вихователем. Він виховує не тільки змістом свого навчального предмета, але а ставленням до справи, власним світоглядом, манерами поведінки і навіть зовнішністю. Діти (та й великою мірою і дорослі) дивляться на педагога як на професіонала виховання, який, навчаючи інших, сам повинен бути близьким до зразка культурної, вихованої людини. Кожна позитивна риса особистості педагога: справедливість, ерудованість, доброзичливість, почуття гумору — підмічається учнями і батьками та викликає бажання її наслідувати.
Серед педагогів є досить поширеним ставлення до батьків як до винуватців невихованості їхніх дітей, від чого страждають педагоги. Внаслідок цього часто утворюється агресивна “антибатьківська” позиція, коли педагоги і батьки опиняються з різних боків барикади.
Тому одним із важливих завдань професійної діяльності вчителя є здатність до попередження та розв’язання конфліктів.
На жаль, система вищої освіти не дає практичних навиків поводженню молодого педагога з батьками в конфліктній ситуації. Це приходить з досвідом, але побачити початок зародження конфлікту, передбачити його розвиток можна. Адже конфлікт виникає не одразу, і якщо вчитель не усвідомить цього і вчасно не внесе коректив у ситуацію, вона може набути деструктивного характеру.
В СШ №304 вже тривалий час працює «Школа молодого вчителя», де на заняттях з молодими вчителями досвідчені колеги надають ті необхідні практичні поради, що допомагають педагогам у вирішенні проблем.
Чергове таке засідання з теми «Конфлікт і шляхи його вирішення відбулося 24 грудня. Його провела для молодих педагогів заступник директора з навчально-виховної роботи Безверха Оксана Володимирівна.