В Святошині провели практичні заняття з природознавства для дітей з інвалідністю (фото)
„Прекрасний ландшафт має
таке велике значення для розвитку
молодої душі, з яким важко
суперничати впливам педегога”
К. Ушинський
У відділенні соціально-медичної реабілітації дітей з дитячим церебральним паралічем, розумово відсталих дітей та дітей з ураженням центральної нервової системи з порушенням психіки Територіального центру соціального обслуговування Святошинського району м. Києва 28.05.2014 року проведено відкрите заняття з природознавства.
Основна форма організації навчання дітей з ознайомленням з навколишнім світом – це заняття на яких отримуються, уточнюються, закріплюються, збагачуються знання та вміння. Заняття проводяться в певні години по розробленому плану, згідно програм. Серед них можна виділити тематичні інтегровані заняття, мандрівки, екскурсії у природу, спостереження за рослинами.
Щоденні весняні прогулянки широко використовують для ознайомлення дітей з природою. Ознайомлення дітей з природою у відділенні вимагає постійного безпосереднього спілкування з нею.
В процесі ознайомлення дітей з природою в дитячому закладі використовують різні методи: наочні (спостереження, демонстрація наочних матеріалів), словесні (розповіді вихователя, бесіди, пояснення), практичні (вправи, елементи праці).
Однією із умов – є організація кутка живої природи. Діти спостерігають за рослинами, оволодівають елементарними трудовими навичками, привчаються до спільної праці з дорослими, один з одним, а потім самостійно.
Вихователі групи „Сонечко” провели урок трудового виховання. Діти разом з дорослими прикрасили один з квітників, який знаходиться на території відділення. Куточок природи, кожен його об`єкт мають сприяти екологічному вихованню дітей, спонукати їх до діяльності: пізнавальної, естетично-споглядальної, морально-ціннісної. Хвилюючий момент споглядання прекрасного назавжди залишиться в свідомості дитини.
Джерело: управління праці та соціального захисту населення Святошинського району.