Вчилися молоді педагоги суспільних наук (фото)


Слова Михайла Грушевського, відомого українського історика і державного діяча ХХ століття, що „без знання минулого неможливе точне поняття про сучасне” є дуже актуальними і в наш час. Тому історія, як навчальний предмет - один із важливих чинників формування свідомості учнів. Історичний компонент забезпечує розвиток інтересу учнів до історії, як сфери знань і навчального предмета, власних освітніх запитів учнів і вміння їх задовольняти.
Молоді педагоги розглянули організацію різних видів навчальної діяльності на уроці під час вивчення нового матеріалу та первісного закріплення, контролю знань, адже щоб заохотити сьогодні учня, який володіє найсучаснішими комп’ютерними технологіями, потрібно вчителю так формувати матеріал, щоб учень сам був зацікавлений доходити до історичної істини, вміти осмислювати соціальний та моральний досвід минулих поколінь, розуміння історії і культури України в контексті суспільного розвитку.
Вчителі розглянули як краще використовувати історичні джерела, візуальні та усні, звернули увагу на контраверсійні та суперечливі теми зі змістовими лініями: людина - людина, людина - суспільство, людина -влада, людина - світ уявлень та ідей.
На завершення навчання були дані конкретні рекомендації молодим колегам по організації сучасного уроку.
Джерело: управління освіти