Засідання школи молодого соціального педагога з досвідом роботи від 0 до 3 років


Ваша праця – це добро і гуманізм,
Ви душевні відкриваєте проблеми.
Допоможете завжди хоч вверх, хоч вниз
Розв’язати всі життєвії дилеми.
Ми бажаєм Вам завжди знаходить сил
І натхнення в непростій роботі.
Певні, там де ви, завжди панує мир.
Будьте й Ви зажди в любові і турботі!
Днями в спеціалізованій школі № 185 ім. Володимира Вернадського відбулось засідання школи молодого соціального педагога з досвідом роботи від 0 до 3 років, яке провела Совенко Лариса Петрівна, методист НМЦ управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА.
Перед учасниками засідання виступив директор СШ № 185 Щербаков Євгеній Миколайович з темою: «Сучасне освітнє середовище – запорука успішного розвитку Нової української школи» та підкреслив, що соціальна робота вимагає усвідомленого вибору, ґрунтовної підготовки і постійного вдосконалення спеціалістів у цій галузі. Професія ця не лише суспільно вагома, високо гуманна, але й цікава. Обравши її за покликом душі, людина зможе сповна розвинути й реалізувати свій творчий потенціал, буде постійно збагачуватися духовно, відчувати радість пізнання, спілкування, пошуків, самоутверджувати себе і допомагати гідно жити співвітчизникам.
Відкриваючи засідання, Совенко Л.П. відзначила, що шкільний соціальний педагог в організації своєї роботи віддає перевагу створенню здорового мікроклімату в колективі, гуманізації міжособистісних відносин, сприяє реалізації здібностей кожного, захисту інтересів учнів, організації дозвілля, включенню в соціальну корисну діяльність, вивчає проблеми школярів та вчителів, приймає їх до вирішення. Підтримує постійний зв’язок з сім’ями учнів. Особливу увага приділяє проблемам захисту дитини від батьківської жорстокості, егоїзму тощо.
Лариса Петрівна презентувала соціальним педагогам тему: «Cучасні тенденції розвитку соціальної педагогіки в світі. Методичний простір соціального педагога» та наголосила, що сьогодні соціальний педагог координує роботу педагогічного колективу з важкими дітьми, з соціальним мікросередовищем та громадськістю мікрорайону. Він періодично інформує педагогічний колектив школи про психологічний клімат у класах, про кожного складного учня та про надання йому допомоги. Стає організатором позакласного часу школяра, об’єднуючись у виховній роботі з батьками.
Франко Віта Петрівна, соціальний педагог СШ № 185 на засіданні розкрила тему: «Соціально-психологічний супровід учасників освітнього процесу. Повноваження та якості соціального педагога» та відзначила, що у сфері практичної діяльності перед соціальними педагогами у багатьох країнах стоять одні і ті ж завдання:
ü підтримувати, підбадьорювати і стимулювати людей на розвиток їх власних сил, конструктивну діяльність, на використання наявних у них власних резервів;
ü пропонувати допомогу, організовувати її, встановлювати різноманітні необхідні для цього зв’язки і контакти;
ü супроводжувати людей протягом певного життєвого періоду, проявляти особисту участь, організовувати контроль за ситуацією з метою захисту;
ü представляти інтереси людей, які потребують допомоги, якщо останні не можуть це зробити самостійно;
ü звертати увагу на можливі негативні наслідки і вносити пропозиції щодо їх попередження, пом’якшення чи ліквідації;
ü викликати співчуття та активізувати людей для надання допомоги тим, хто її потребує;
ü здійснювати вплив на органи влади й управління з метою поліпшення якості соціального захисту;
ü інформувати інстанції на всіх рівнях про фактори, які негативно впливають або можуть вплинути на життєдіяльність певних груп населення.
Віта Петрівна розповіла про роботу громадського інспектора з охорони дитинства та провела з учасниками засідання гру «Європазли».
Совенко Л.П. привітала соціальних педагогів з професійним святом.
Немає абстрактного учня. Мистецтво і майстерність навчання,
виховання полягає в тому, щоб, розкривши сили й можливості
кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці.
Василь Олександрович Сухомлинський, педагог-новатор, дитячий письменник.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту.