Головна  →  Новини  →  9 квітня 2020

Дистанційна форма навчання музично-теоретичного відділу КДМШ № 23 (фото)

Дистанційна форма навчання музично-теоретичного відділу КДМШ № 23 (фото)

Відділ музично-теоретичних дисциплін Київської дитячої музичної школи №23 відділу культури та охорони культурної спадщини поступово опановує нові вимоги, викликані умовами карантину.

Завідувач відділу Баштан Олеся Сергіївна, спрямовує діяльність викладачів на процес пошуку нових можливостей, для засвоєння учнями програмних вимог. Специфіка навчально-виховного процесу на уроках із сольфеджіо та музичної літератури полягає в систематичних групових заняттях, які найбільш адекватно було би проводити в режимі online-конференцій, що наразі через низку причин поки технічно складно організувати. Це становитиме наступний етап освітніх розробок. Тому викладачі відділу знаходяться в пошуку можливостей застосування новітніх цифрових технологій, для забезпечення альтернативних форм спілкування, що потребує значних часових витрат.

У новому для всіх режимі існування і взаємодії необхідно виробити таку систему дистанційного навчання, яка б забезпечила стабільність, раціональність і результативність навчально-виховного процесу. Безумовно, зараз лише початковий етап шляху. З часом прийдуть нові, більш досконалі методи дистанційного навчання. Проте вже є здобутки, якими з радістю діляться викладачі КДМШ №23.

Особливу увагу і турботу потребують випускники. Всі вони – бійці, які зуміли подолати перешкоди та успішно дійти до фінішу, який стане святом при умові подолання  останньої перепони – карантину. Складність ситуації полягає в тому, що, за традицією, весь теоретичний матеріал вивчається в першому семестрі, а другий семестр присвячено практичним завданням та учнівській творчості. Це спів одноголосних і двоголосних музичних фрагментів, спів та гра на фортепіано акордових послідовностей, музичні диктанти, слуховий аналіз та спів з акомпанементом. Всю цю роботу доцільно проводити на уроках сольфеджіо. Зараз такої можливості немає, отже викладачі змушені шукати альтернативні способи донесення інформації.

Як виявилось, найбільш ефективною є робота в індивідуальному режимі в погоджений з учнями час. Основою для самостійної роботи є білети з сольфеджіо, розроблені та затверджені на засіданнях відділу. З музичної літератури учням надається стислий матеріал, який згруповано за епохами та основними стильовими напрямками в світовому музичному мистецтві.

На сьогодні, найголовніше те, що викладачі та учні опанували нові форми педагогічного спілкування та сприйняли ситуацію позитивно!

 

Джерело: Відділ культури та охорони культурної спадщини Святошинської РДА.

Перейти до спискуВерсiя для друку