«Передбачати, уникати, діяти!»
З 13 по 17 вересня 2021 року у відділенні надання соціальних та реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністю Територіального центру соціального обслуговування Святошинського району м. Києва під гаслом: «Передбачати, уникати, діяти!» пройшов «Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності».
Для засвоєння дітьми знань з безпеки життєдіяльності педагоги працювали та продовжують працювати за п’ятьма напрямками:
*дитина і побут;
*дитина і вулиця;
*дитина і гра;
*дитина і природа;
*здоров’я дитини.
Протягом тижня проводились тематичні заняття та бесіди, а саме: «Ми – пішоходи», «Як перейти вулицю?», «Мої речі. Догляд за ними», «Водичко, водичко, умий моє личко», «Чистота - запорука здоров'я. Предмети гігієни», «Домашні помічники. Про небезпеку неправильного користування електроприладами», «Щоб вогонь не завдав біди, будь обережним з ним завжди!» тощо.
З метою формування у дітей елементарних умінь, навичок, поведінки під час небезпеки, було проведено моделювання ігрових ситуацій, під час яких вихователі навчали дітей способам регулювання власної поведінки в довкіллі, серед людей, предметів, в умовах стихійних природних явищ. В старших групах було проведено ігровий тренінг «Правила надання першої допомоги», «Служби 101, 102, 103, 104».
Під час проведення «Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності» було поповнено інформаційні куточки для батьків пам’ятками: «Правила безпеки в метро», «Правила користування громадським транспортом», «Прогулянка до лісу. Обережно: гриби!», «Правила поведінки з незнайомцями», «Користування газовими приладами», «Правила поведінки при зустрічі зі зміями та надання допомоги при їх укусі», «Якщо розбито термометр» тощо.
Усі заходи, які проходилися в рамках тематичного тижня, сприяли усвідомленню значення безпеки життєдіяльності дітей, допомогли вихованцям та співробітникам відділення узагальнити свої знання про вміння діяти у надзвичайних ситуаціях та про значення здоров’я і безпеки в житті людини.
Джерело: УСЗН Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації