Адаптація першокласників СЗШ №55 до навчання в школі (фото)


Проблема адаптації дитини до навчання в школі - предмет постійної уваги педагогічного колективу середньої загальноосвітньої школи №55. Від успішного розв'язання цієї проблеми залежить оволодіння дитиною навчальною діяльністю і, як наслідок, формування всебічно розвиненої особистості.
Педагогічний колектив закладу обговорив питання адаптації учнів 1-их класів до шкільних вимог і порядків під час проведення психолого-педагогічного консиліуму на тему:"Створення умов для успішної адаптації учнів 1-их класів до навчання в школі".
На засіданні заступник директора з навчально-виховної роботи Панченко А.М. проаналізувала систему роботи педколективу щодо адаптації першокласників до навчання, класоводи 1А і 1Б класів Якименко Т.М., Рябкова Н.О. розповіли про індивідуально-психологічні особливості дітей, психолог Ягода Т.В. дала психолого-педагогічну характеристику класів, розповіла про емоційно-психологічний клімат в колективах, проаналізувала психодіагностичні дослідження проведені з учнями.
Присутні вчителі, вихователі на засіданні обмінялись досвідом роботи в цих класах з даного питання, обговорили і надали рекомендації вчителям та батькам з певних питань, розробили пам'ятки у вигляді порад.
Заступник директора зауважила, що мета такого супроводу-збереження психічного та психофізичного здоров'я, запобігання психічному перевантаженню, сприяння процесу адаптації та соціалізації учнів перших класів.
Джерело: СЗШ №55.