Адміністратори ЦНАП Святошинського району успішно пройшли онлайн курс «Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП»
Реалізація клієнтоорієнтованого підходу при обслуговуванні відвідувачів, підвищення якості обслуговування відвідувачів і якості послуг, що надаються в Центрі, регулярний зворотній зв’язок з відвідувачами – завжди були і є першочерговими завданнями ЦНАП.
Завдяки унікальному курсу, розробленому Офісом реформи адмінпослуг спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Проектом «Реформа управління на сході України ІІ», що впроваджується компанією GIZ, працівники ЦНАП Святошинського району міста Києва скористалися можливістю підвищити кваліфікацію у сфері персональних стандартів якісного обслуговування заявників та у повному складі успішно пройшли онлайн курс і отримали відповідні сертифікати.
Серед основних аспектів курсу – не лише персональні стандарти якісного обслуговування (щодо спілкування та поведінки адміністраторів), а і розгляд нестандартних ситуацій та аналіз якості управління ЦНАП.
Підвищення кваліфікації працівників та удосконалення вже отриманих знань є пріоритетною складовою в організації роботи нашого Центру. Ми постійно рухаємось вперед і ніколи не зупиняємося на досягнутому, застосовуючи в своїй роботі кращі практики співпраці представників органів влади та споживачів послуг. Адже саме від високого рівня культури обслуговування та ефективності роботи ЦНАП напряму залежить і рівень задоволеності наших відвідувачів.
Дякуємо розробникам за чудову можливість покращити рівень професійної компетентності.
# Все буде ЦНАП!
Джерело: ЦНАП Святошинського району.