Адміністратори ЦНАПу пройшли черговий тренінг щодо вдосконалення стандартів обслуговування клієнтів (фото)
Опубліковано 10 грудня 2015 року о 17:40
фото


10 грудня 2015 року адміністратори Центру надання адміністративних послуг пройшли черговий тренінг щодо вдосконалення стандартів обслуговування клієнтів. Тренерами виступили спеціалісти компанії HR-аутсорсінгу «ProfitPartner».
Тренінг був направлений на закріплення раніше отриманих знань щодо принципів поведінки під час спілкування та надання послуг клієнтам Центру. Крім того, були відпрацьовані на практиці техніки вирішення конфліктних ситуацій.
Вдосконалення знань, умінь та навичок адміністраторів ЦНАПу дозволить забезпечити ефективну та якісну комунікацію між клієнтами та співробітниками Центру.