Адміністратори ЦНАПу пройшли тренінг «Стандарти обслуговування клієнтів» (фото)


29 вересня, адміністратори Центру надання адміністративних послуг пройшли перший тренінг із циклу «Стандарти обслуговування клієнтів». Тренінг організований Святошинською районною в місті Києві державною адміністрацією за ініціативи голови Іллі Сагайдака та за підтримки компанії HR-аутсорсінгу «ProfitPartner» з метою впровадження новітніх стандартів обслуговування у роботу адміністраторів ЦНАПу.
Під час тренінгу адміністраторів ознайомлювали зі стандартами роботи, були вироблені принципи поведінки під час спілкування та надання послуг клієнтам Центру. У формі рольової гри, створення умовних ситуацій та групових обговорень були опрацьовані механізми обслуговування клієнтів. Всі учасники тренінгу брали активну участь та охоче включались у роботу.
За словами очільника району Іллі Сагайдака тренінги і надалі будуть проводитись з метою вироблення спільних для всіх стандартів та норм поведінки, компетентного і оперативного обслуговування клієнтів, підвищення фахового рівня адміністраторів та надання якісних послуг, що відповідають європейському рівню обслуговування.