Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Аналітична довідка по роботі зі зверненнями громадян КНП «КДЦ» Святошинського району за І квартал 2014 року

Опубліковано 04 червня 2014 року о 15:46

Відповідно до наказу КНП «КДЦ» Святошинського району м.Києва №52 від 29.01.2014 «Про забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення в КНП «КДЦ» та підпорядкованих філіях Святошинського району» начальником відділу організаційної роботи, контролю та діловодства, завідуючими філіями щоквартально здійснюється аналіз звернень громадян по ЛПУ. Також щоквартально розглядається це питання на нарадах ЛПУ.

Першочергово приділяється особлива увага зверненням, що надійшли від інвалідів та ветеранів війни, ветеранів праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

Так, за І квартал 2014 року надійшло 263 звернення (31,6 на 10 тис. населення), із них:

-         Безпосередньо (поштою) –  1 (0,4%);

-         на особистому прийомі – 251 (95,4%);

-         з СALL-центр – 6 (2,3%);

-         інші установи та організації – 5 (1,9%).

Надійшло звернень від:

-         інвалідів ВВв, ветеранів війни, УБД – 1 (0,4%);

-         ветеранів праці, інвалідів загального захворювання – 0;

-         колективних – 1 (0,4%);

-         повторних – 0.

З усіх звернень:

-         пропозицій – 1 (0,4%);

-         заяв, клопотань – 262 (99,6%);

-         скарг – 0.

Відповіді надані в терміни:

-         до 5 днів – 95,8% (252 звернень);

-         до 15 днів – 3,8% (10 звернень);

-         до 30 днів – 0,4% (1 звернення);

-         з порушенням терміну – 0.

Із них:

-         вирішено позитивно – 250 (95,0%);

-         надано роз’яснення, необхідну інформацію – 13 (4,9%);

-         відмовлено у задоволенні – 0;

-         розглянуто комісійно – 0.

Питома вага звернень за їх характером:

-         питання прикріплення на обслуговування в ЛПЗ – 93,1% (245);

-         про надання медичної допомоги – 0,8% (2);

-         про забезпечення ліками та виробами медичного призначення – 0,4% (1);

-         інші питання охорони здоров’я – 1,5% (4);

-         подяки працівникам охорони здоров’я – 0,4% (1);

-         про питання направлення на ЛКК, МСЕК – 0,8% (2);

-         надання спеціалізованої мед. допомоги – 3,0% (8).

Звернень щодо грубого та формального відношення до хворих в ЛПУ не зареєстровано.

За звітній період догани та попередження щодо неправильних дій медичних працівників не виносилось.

 

Джерело: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м.Києва


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux