Державна служба зайнятості активно розвиває нові сервіси та змінює підходи в обслуговуванні клієнтів


З початку року в діяльності служби запроваджено інститут кар’єрного радника. Ця новація стала першим, але доволі рішучим кроком у модернізації самої служби як конкурентного провайдера послуг на сучасному ринку праці. Новизною в наданні послуг громадянам, які звертаються до служби зайнятості, є також послуги реєстратора.Його завдання – з’ясувати потреби людини, поінформувати про послуги, які надає служба зайнятості, зокрема в онлайн режимі. З метою якісного підбору підходящих вакансій та прискорення працевлаштування реєстратор запропонує скласти резюме, відвідати заходи служби зайнятості, проведе первинне профілювання – оцінку можливостей працевлаштування людини.
З метою відпрацювання функції реєстратора на практиці у Святошинській районній філії Київського міського центру зайнятості упродовж місяця директор філії Тараненко Тетяна Миколаївна виконувала безпосередньо функції реєстратора. Директор відмітила, що основним завданням реєстратора є встановлення довірливих стосунків з клієнтом, від чого складеться загальне враження про службу зайнятості та на цьому буде ґрунтуватися подальша робота кар’єрного радника.
Джерело: Святошинська районна філія Київського міського центру зайнятості.