Діяльність психологічної служби у системі освіти щодо забезпечення психологічного благополуччя вчителів в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»
31 жовтня 2019 року в інституті модернізації змісту освіти працівники психологічної служби освітніх закладів Святошинського району брали участь у науково-методичному семінарі на тему: «Діяльність психологічної служби у системі освіти щодо забезпечення психологічного благополуччя вчителів в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа».
На науково-практичному семінарі були розглянуті такі питання:
- Психологічні напрямки діяльності Служби освітнього омбудсмена - Найдьонова Любов Михайлівна, кандидат психологічних наук, начальник відділу психолого-методичної підтримки Служби освітнього омбудсмена;
- Особливості діяльності фахівців психологічної служби закладу освіти з учасниками освітнього процесу в ситуації насильства щодо дитини - Флярковська Ольга Василівна, канд. пед. наук, начальник відділу психологічного супроводу та соціально педагогічної роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»;
- Особливості психологічного благополуччя вчителів в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» - Бондарчук Олена Іванівна, д-р психол. наук, професор, завідувач кафедри психологічного управління Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України;
- Соціальні компетентності педагогічних працівників: сутність, види, технологія розвитку -Карамушка Людмила Миколаївна, д-р психол. наук, професор, член-кореспондент НАПН України, заступник директора Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України;
- Головні напрями профілактики кібербулінгу в НУШ: психологічні механізми і техніки - Найдьонова Любов Антонівна, д-р психол. наук, член-кореспондент НАПН України, заступник директора з наукової роботи Інституту соціальної та політичної психології;
- Неформальна медіаосвіта для розвитку інформатичної компетентності в НУШ - Фруктова Яна Станіславівна, кандидат пед. наук, доцент, доцент кафедри журналістики та нових медіа з наукової роботи Інституту журналістики КУ ім. Б. Грінченка.
Учасники науково-практичного семінару взяли участь у тематичних майстер-класах:
Створення системи протидії булінгу, що сприяє безпечному освітньому середовищу» - «Ла Страда-Україна»;
- Профілактика булінгу у дитячих колективах відповідно до вікових особливостей -
Воронцова Емілія Валеріївна, науковий співробітник відділу проектного управління, практичний психолог, спеціаліст вищої категорії;
- Емоційно-вольовий самоконтроль та здатність до саморегуляції поведінк -
Черниш Олена Степанівна, психолог в галузі розвитку емоційного інтелекту, корекції невротичних розладів, наслідків психологічної травми та проблем розвитку особистості, керівник громадської організації «Центр сучасної психології «Міррада»;
- Булінг як наслідок травматизації особистості - Киричук Людмила Євгенівна, старший науковий співробітник відділу проектування розвитку обдарованості Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України, гештальт-терапевт, психолог вищої категорії-методист, тренер-консультант;
- Профілактика професійного стресу та «вигорання» у контексті забезпечення психологічного благополуччя вчителів - Пінчук Наталія Іванівна, доцент кафедри психології управління Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат психологічних наук, доцент.
Відбулася розширена дискусія щодо пріоритетних напрямів роботи психологічної служби у системі освіти України та обговорення необхідних кроків щодо розвитку психологічної служби у системі освіти України.
Джерело: РУОМС.