Діяльність сервісу «Пульс» у Святошинському районі
Ефективний сервіс «Пульс» (044) 284-00-07 створений для оперативного реагування та вирішення проблем, з якими звертаються платники до органів Міндоходів.
«Пульс» працює в режимі швидкої допомоги платникам податків, адже це гарантований двосторонній зв’язок. Також, це ефективний засіб вирішення питань і повноцінний консультаційний центр.
За п’ять місяців поточного року на сервіс «Пульс» надійшло 48 звернень щодо роботи Державної податкової інспекції у Святошинському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, що становить близько 9 % від загальної кількості по м. Києву.
Питання, з якими зверталися громадяни, були досить різноманітними: щодо реєстрації податкових накладних – 11 інформаційних карток, щодо проведення перевірки – 6 карток, щодо прийняття звітності – 11 карток, перехід підприємства до іншої ДПІ – 4 картки, щодо видачі довідок та дозвільних документів – 6 карток, щодо роботи ДПІ – 7 карток, зняття з обліку підприємства – 1 картка.
У відповідності до наказу Міндоходів і зборів України «Про опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», відповідальними посадовими особами ДПІ, в межах своєї компетенції, невідкладно, але не пізніше 3 робочих днів, наступних за датою надсилання інформаційної картки, було вжито заходів для забезпечення вирішення по суті порушених питань.
Для досягнення порозуміння та упередження повторних звернень, заступниками начальника ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів у
м. Києві, за необхідності, проводились зустрічі із заявниками, під час яких роз’яснювалась правомірність дій працівників ДПІ. Адже, тільки таким шляхом можливо налагодити успішну співпрацю, усунути труднощі в спілкуванні платників податків з фахівцями органу Міндоходів, попередити некоректне ставлення до платників, перевищення повноважень державних службовців або неякісне обслуговування.
Джерело: ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів у м. Києві