Для практичних психологів дошільних освітніх установ відбувся семінар-практикум (фото)


Ранній дитячий аутизм - особлива аномалія психічного розвитку, якій характерні стійкі і своєрідні порушення комунікативної поведінки, емоційного контакту дитини з навколишнім світом і вміння правильно реагувати на зовнішні ситуації. Основна ознаку аутизму, неконтактність дитини, виявляється зазвичай рано, вже на першому році життя, але особливо чітко у віці 2-3 років в період першої вікової кризи.
15 листопада 2016 року на базі Центра соціальних служб сім`ї, дітей та молоді відбувся районний семінар-практикум практичних психологів дошкільних навчальних закладів з важливою для сьогодення темою «Аутизм: виявлення, рекомендації», який проводили Олександра Дружинська, директор ЦСССДМ, та Дмитро Марценковський, аспірант кафедри психіатрії Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця.
На початку семінару Олександра Дружинська зазначила, що з клінічного погляду ранній дитячий аутизм є одним з найбільш важких порушень розвитку. Ранній дитячий аутизм розкривається на перших місяцях чи на першому році життя відмовою частини малюків обіймати матір. Дитина залишається відгородженою, впізнає небагато ознак соціального контакту та повністю зайнятий неживими предметами. Мова розвивається із затримками, або взагалі відсутня.
Особливо яскраво проявляється у віці 3 - 5 років. Супроводжується страхами, негативом, агресією. Далі гострий період змінюється порушеннями розвитку інтелектуального та особистого.
Дмитро Марценковський виділив діагностичні критерії та причини виникнення захворювання, ознайомив присутніх з групами аутичних дітей з різними типами поведінки, дещо зупинився на корекції.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту.