Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Для соціальних педагогів дошкільних навчальних закладів провели семінар-практикум (фото)

Опубліковано 16 лютого 2017 року о 17:08
фото

16 лютого 2017 року в НВК «ДНЗ - ЗНЗ» «Обрій» відбувся семінар-практикум для соціальних педагогів дошкільних навчальних закладів Святошинського району на тему: «Актуальні проблеми психологічного супроводу в забезпеченні наступності роботи дошкільної та початкової ланки освіти». Семінар провела Лариса Совенко, методист науково-методичного центру управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА.

Розпочинаючи засідання семінару-практикуму, Совенко Л.П. в вступному слові підкреслила, що наступність у роботі дошкільного навчального закладу і школи повинна передбачати зорієнтованість і вихователів дошкільних закладів, і вчителів початкової школи на сумісну діяльність з дітьми. Ця діяльність повинна враховувати вікові особливості розвитку дитини, спонукати її до творчого самовиявлення, зберігати унікальність і самобутність певного періоду дитинства, забезпечувати безкризовий перехід дошкільника у позицію особистості другого дитинства і, водночас, віддзеркалювати розвивальний характер освіти.

Далі директор НВК «ДНЗ - ЗНЗ» «Обрій» Інна Бондаренко презентувала заклад, розповіла про досягнення колективу та поділилася з присутніми планами розвитку.

Вікторія Мурашова, вихователь-методист НВК «Обрій» розповіла, що дитині цікаво те, що входить в коло її інтересів, або становить для неї тимчасову значущість. Тому діти дошкільного віку краще запам’ятовують вірші, казки, пісні, які викликають яскраві образи та сильні емоції. Саме зацікавленість до навчального матеріалу стимулює пам’ять дитини та зумовлює накопичення досвіду та матеріалу.

Альона Рибарук, соціальний педагог НВК «Обрій» розкрила тему засідання семінару-практикуму виходячи з досвіду своєї роботи. Зокрема, що перехід від дошкільного навчального закладу до початкової школи має носити поступовий характер і базуватися на принципах особистісно орієнтованого навчання та урахування соціально-педагогічних особливостей дітей молодшого шкільного віку.

Крім того, перед учасниками семінару-практикуму виступили вихованці закладу.

Підбиваючи підсумки семінару-практикуму методист НМЦ відзначила, що в наступність у роботі дошкільної і початкової ланок освіти, передбачає орієнтацію на однакові методологічні підходи, принципи, змістові, методичні та організаційні особливості.

Наступність навчальної діяльності в умовах дошкільної та початкової шкільної освіти характеризується наступними чинниками:

злагодженою роботою педагогів, спрямованою на формування знань, умінь та навичок старших дошкільників і першокласників на основі зв’язку та узгодження змісту, форм, методів та засобів навчання;

взаємозв’язком провідних видів діяльності дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, спрямованих на їх пізнавальний розвиток;

здійснення наступності у соціальному розвитку дитини при переході від дошкільного до молодшого шкільного віку з метою полегшення адаптації дітей до шкільного навчання після їхнього перебування у середовищі гри у ДНЗ.

 

Джерело: управління освіти, молоді та спорту.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux