Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Експериментальна діяльність у спеціальній школі-інтернаті № 16

Опубліковано 19 лютого 2015 року о 15:57
фото

На засіданні експертної комісії в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, яке відбулося 12 лютого, було затверджено звіт про перебіг та результати дослідно-експериментальної роботи Київської спеціальної школи-інтернату № 16, де був презентований результат І етапу проведення дослідно-експериментальної роботи за темою: «Формування інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи». Науковим керівником дослідно-експериментальної роботи була Макарчук Н. О. – заступник директора Інституту спеціальної педагогіки АПН України, завідувач лабораторії  олігофренопедагогіки, к. п. н.

Метою дослідно-експериментальної роботи було теоретичне розроблення, експериментальна перевірка та апробація у практиці діяльності освітньої установи моделі інноваційного корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи (для дітей з легкою та помірною розумовою відсталістю).

У результаті дослідно-експериментальної роботи Київської спеціальної школи-інтернату № 16 на першому етапі було підготовлено пакет документів і започатковано проведення ДЕР регіонального рівня, здійснено діагностику й підготовку педагогів до роботи в експериментальному режимі за темою дослідження.

Одержані результати засвідчили, що експериментальна робота сприяє осучасненню корекційно-розвивального освітнього простору спеціальної школи (для дітей з легкою та помірною розумовою відсталістю) і має позитивний вплив на підвищення фахового рівня педагогів, активізацію інноваційної діяльності вчителів.

Директором навчального закладу Н. Нікуленковою були озвучені завдання, які заклад планує реалізувати на IІ (формувальному) етапі дослідно-експериментального дослідження:

 

  • Створення банку педагогічних ідей;
  • Презентування експериментальних робочих планів, змісту спеціальної освіти;
  • Апробація окремих програм;
  • Проведення семінарів з обміну досвідом між педагогами-учасниками експерименту;
  • Організація постійно діючого консультативного пункту для педагогів-учасників експерименту;
  • Моніторинг ефективності та доцільності застосування окремих програм та модулів;
  • Розробка окремих програм та модулів;
  • Узагальнення результатів моніторингу прогресу учнів та оформлення відповідних довідок.

 

Джерело: спеціальна школа-інтернат № 16.

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux