Фахівці Пенсійного фонду провели перший «День інформування» в Центрі соціальних служб


6 липня фахівці Правобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві провели перший «День інформування» в Центрі соціальних служб «Прозорий офіс», що розташований в Святошинському районі по вул. Гната Юри, 14-Б.
Нагадаємо, що Центр почав функціонувати з 27 червня 2017 року та акумулює в собі відразу три соціальні служби району: Пенсійний фонд, Центр зайнятості, Управління праці та соцзахисту. Тому і кількість відвідувачів Центру значно зросла. А це вимагає від працівників Центру швидкого реагування, аби зорієнтувати відвідувачів до спеціалістів відповідних соцслужб.
Фахівці Святошинського відділу обслуговування громадян Правобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві зустрічали відвідувачів на вході та пояснювали їм, як користуватися електронною системою черги, допомагали отримати талони в терміналі, демонстрували як користуватися інформаційними терміналами та допомагали віднайти потрібну соціальну службу.
Пенсійники інформували відвідувачів щодо змін, які відбулися в сфері загальнообов'язкового державного пенсійного страхування з 1.05.2017 року, щодо особливих вимог для врахування довідки про розмір заробітної плати за 60 місяців під час призначення пенсії, ознайомили із порядком оформлення або поновлення пенсійного посвідчення. Розповідали громадянам про електронну послугу Пенсійного фонду України - веб-портал portal.pfu.gov.ua та запропоновували охочим зареєструватися на порталі.
Спеціалісти роздали відвідувачам інформаційно-роз’яснювальні буклети.
Гарячі телефонні лінії Правобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві:
287-13-62 в Голосіївському районі;
273-51-48 в Святошинському районі;
244-78-11 в Солом’янському районі.
Джерело: Правобережне об’єднане управління Пенсійного фонду України в м. Києві