Графік роботи «Мобільних центрів обслуговування клієнтів» ПАТ «КИЇВЕНЕРГО»


ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» з метою покращення процесу укладання договорів з населенням про надання послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води та договорів про користування електричною енергією з вересня минулого року впровадив проект «Мобільний центр обслуговування клієнтів». Це нове рішення впроваджене у форматі виїзного обслуговування киян задля поліпшення якості взаємодії і обслуговування. Таким чином Товариство створює всі умови для того щоб консультування мешканців було оперативним і комфортним. Це дозволить мешканцям, не виїжджаючи з мікрорайонів, передавати документи фахівцям ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», які необхідні для укладання договорів про користування електроенергією. Крім того, у «Мобільному центрі обслуговування клієнтів» прийматимуть документи у побутових клієнтів, які необхідні для реєстрації та перереєстрації пільг, консультуватимуть з питань надання інших послуг.
Графік роботи «Мобільних центрів обслуговування клієнтів» у Святошинському районі м. Києва:
14.05.2016 – проспект Леся Курбаса, 2/13 (біля магазину «АТБ»);
28.05.2016 – бульв. Кольцова, 14 (біля магазину «АТБ»);
23.07.2016 – вул. Чорнобильська, 15/5 (біля Церкви „Зачаття Іоанна Хрестителя”).
Джерело: ПАТ «КИЇВЕНЕРГО»