Громадські дебати за темою: «Готовність педагогів до змін в умовах Нової української школи» пройшли в ЗЗСО № 40 (фото)


Здійснюючи перехід до Нової української школи, педагоги почали стикатися і з новими проблемами. Шляхам їх подолання і були присвячені громадські дебати за темою: «Готовність педагогів до змін в умовах Нової української школи», проведені у нашій школі.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Бабич-Куриляка С.Г. розповіла про проблеми змін в освіті, які постійно перебувають у полі зору громадської думки, актуалізувала пошук ефективних шляхів професійного розвитку педагогів в умовах інноваційного освітнього середовища.
Вчитель німецької мови Ткаченко С.М. наголосила, що без постійного навчання та професійного розвитку педагог не зможе працювати з дітьми відповідно до вимог сьогодення.
Труш М.М., вчитель німецької мови, у своєму виступі підкреслила, що за ставленням вчителів до нововведень можна розрізнити п’ять основних категорій, які необхідно враховувати в роботі.
Вчитель початкових класів Марченко Л.В. поділилася власними враженнями щодо роботи за новим стандартом початкової освіти НУШ.
Вчитель трудового навчання Круговий Є.М. ознайомив колег з напрямами роботи щодо впровадження Нової української школи, а саме компетентнісного навчання.
Вчитель історії Іващенко Т.А. визначила способи впровадження змін при викладанні суспільних дисциплін.
Всі виступи супроводжувались бурхливим обговоренням присутніми.
Бабич-Куриляка С.Г., підбиваючи підсумки, зробила висновок, що педагогічний колектив спеціалізованої школи № 40 ґрунтовно підготувавсь до впровадження змін, педагоги школи готові до впровадження нового, прагнуть постійно вдосконалюватися, працюють над власним професійним розвитком.
Джерело: ЗЗСО № 40.