Інформація, щодо призначення субсидій


Затримка у призначенні житлових субсидій відбулась у зв᾽язку із прийняттям постанови КМУ № 300 від 26.04.2017р. та наявністю заборгованості за житлово-комунальні послуги у окремих споживачів.
Згідно зазначеної постанови, «у разі отримання інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг, субсидія на наступний строк не призначається»!
У разі наявності заборгованості за житлово-комунальні послуги, споживачам необхідно не накопичувати борги далі, а звернутись до виконавців послуг і сплатити заборгованість, або укласти договір про розстрочення заборгованості. Інакше, боржники автоматично втратять продовження отримання субсидій, оскільки інформація про тих, хто має заборгованість більше ніж два місяці, буде передано до КМДА Управління праці та соціального захисту населення.
На даний час, за інформацією КМДА Управління праці та соціального захисту населення, проводиться обробка відповідних даних споживачів. На початок липня уже оброблено більше половини особових рахунків для перепризначення субсидій та призначену державою допомогу споживачі отримають одразу за два місяці (травень, червень). Тобто, у повідомленнях на оплату послуг, у серпні місяці буде врахована сума субсидій попередніх періодів 2017р. і відкоригована сума заборгованості з урахуванням зазначених сум.
Для отримання консультації, щодо врегулювання заборгованості за житлово-комунальні послуги, а також оплатити борг без черг, Ви можете звернутись до районних сервісних центрів комунального концерну «Центр комунального сервісу», за наступними адресами:
м. Київ, пр. Героїв Сталінграда, 57;
м. Київ, бул. Вернадського, 63-А;
м. Київ, просп. Георгія Гонгадзе, 20Е;
м. Київ, Кловський узвіз, 24;
м. Київ, вул. Довженка, 10;
м. Київ, вул. К.Заслонова, 22;
м. Київ, просп. Науки, 11;
м. Київ, вул. Миропільска, 13, А.
Графік роботи сервісних центрів: з 8:00 до 20:00 – у будні дні та з 09:00 до 16:00 – у суботу, без обідньої перерви.
Додатково працюють 66 відділень у всіх районах міста Києва, інформацію, щодо роботи яких, можна дізнатись за телефоном call-центру – 247-40-40 (з понеділка до п’ятниці) або на сайті Комунального концерну «Центр комунального сервісу» http://cks.kiev.ua
Особливо важливо!!!
З метою уникнення накопичення заборгованості та своєчасного отримання субсидії, пропонуємо Вам сплатити борг або укласти договір розстрочення заборгованості за житлово-комунальні послуги!
Джерело: адміністрація комунальний концерн «ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ»