Інформаційна робота в Правобережному об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України в м.Києві


В Правобережному об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України в м.Києві триває поширення нових форм і методів інформаційно-роз’яснювальної роботи та комунікацій з громадськістю.
Так, за період з 17 по 21 жовтня було проведено 2 "Дні інформування" та 3 "Школи майбутнього пенсіонера".
Основними темами "занять" "Школи майбутнього пенсіонера" є:
права майбутніх пенсіонерів на своєчасне звернення за призначенням пенсії;
перспективи новацій в дистанційному обслуговуванні громадян;
переваги використання електронних послуг Фонду;
зміни в пенсійному законодавстві.
"Дні інформування" в управлінні пройшли під гаслом "Правники – суспільству!" та "Пенсійний всеобуч". Ці дні були присвячені наданню юридичної допомоги населенню в сфері пенсійного права та інформуванню про зміни та новації в роботі органів Пенсійного фонду.
Окрім цього, за даний період було також проведено:
2 семінари зі страхувальниками;
1 семінар з безробітними;
1 зустріч в трудовому колективі;
1 зустріч із населенням.
Під час проведення вищезазначених заходів учасникам було надано інформаційні матеріали за тематиками.
Гарячі телефонні лінії Правобережного об’єднаного управління Пенсійного фонду України в м. Києві:
(044) 287-13-62 в Голосіївському районі
(044) 273-42-23 (044) 273-51-48 в Святошинському районі
(044) 244-78-11 в Солом’янському районі
Джерело: Правобережне об’єднане управління Пенсійного фонду України в м. Києві