Інноваційну спрямованість навчально-виховного процесу обговорили в СШ № 40
30 січня заступник директора з виховної роботи СШ № 40, Гончарук І. О. провела подіумну дискусію на тему: «Сконструювати ситуацію успіху. Інноваційна спрямованість навчально-виховного процесу», метою якої було ознайомлення присутніх із новими методами навчання в початковій школі, визначення впливу цих технологій на розвиток пізнавального інтересу молодших школярів; формування в учасників дискусії навичок ефективної взаємодії з учнями.
На сьогоднішній день, значущою особливістю сучасної школи є інноваційна діяльність, спрямована на впровадження принципово нових педагогічних технологій в навчання і виховання.
Нові інформаційні технології – це сукупність методів і технічних засобів збирання, організації, збереження, опрацювання, передання й подання інформації за допомогою комп’ютерів і комп’ютерних комунікацій. Основною метою інформаційної технології є підготовка учнів до повноцінної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства.
Підготовка якісного мультимедійного матеріалу для проведення уроку потребує навичок і вмінь учителя, що передбачає нові вимоги для вчителя: окрім глибоких знань із предмета, вчителю варто не менш досконало оволодіти тим обсягом комп’ютерних знань, який дозволяє забезпечити повноцінне викладання.
Також була розроблена універсальна Пам’ятка вчителю, головними тезами якої є:
- Урок має бути ретельно підготовленим, цікавим за змістом, різноманітним за формою проведення, насиченим.
- Фізична та психічна мобілізація вчителя, його внутрішня готовність до уроку. Гармонійне поєднання ролі організатора, експерта, співробітника.
- Готовність до індивідуальної роботи (наявність завдань, карток та ін..) із учнями, які цього потребують.
- Педагогіка співробітництва. Ставтеся до учнів так, як би ви хотіли, щоб вони ставилися до вас. Учителя поважають, якщо він поважає учнів.