«Інтеграл-банк» припинив перераховувати кошти за платежами клієнтів КИЇВЕНЕРГО


Компанія КИЇВЕНЕРГО рекомендує своїм клієнтам не сплачувати за комунальні послуги та електроенергію через відділення ПАТ «Інтеграл-банк», у якому з 16 вересня 2015 року введено тимчасову адміністрацію терміном на три місяці.
КИЇВЕНЕРГО інформує клієнтів, що починаючи з вересня 2015 року мали місце випадки неперерахування коштів за платежами клієнтів компанії через цей банк.
Згідно зі ст. 8 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» банки зобов'язані виконати доручення клієнта, що міститься в розрахунковому документі, протягом трьох операційних днів. Перерахування коштів вважається завершеним у момент зарахування оплати на рахунок одержувача.
З огляду на те, що внаслідок банківської кризи комерційні фінустанови обмежують і навіть згортають свою роботу (ліквідуються або їх управління переходять до тимчасових адміністрацій) КИЇВЕНЕРГО не рекомендує киянам сплачувати рахунки в низці комерційних банків. Ознайомитися з переліком таких банків можна на сайті Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.
Щоб уникнути повторення ситуації, за якої дисципліновані платники мимоволі потрапляють до категорії боржників, компанія КИЇВЕНЕРГО наполегливо просить клієнтів сплачувати рахунки за комунальні послуги та електроенергію в держбанках.
Проконтролювати нарахування за своїм особовим рахунком, а також надходження платежів за електроенергію кожен клієнт-побутовий споживач електроенергії може за допомогою веб-сервісу «Особистий кабінет» на сайті www.kyivenergo.ua. Це допоможе запобігти накопиченню боргів і, як результат, відключенню електроенергії.
Джерело: ПАТ «Київенерго»