Інтереси пацієнта повинні перебувати в центрі уваги лікаря будь-якого фаху (фото)


12 листопада в конференц залі Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3» Святошинського району м. Києва (вул. Рикова, 2) відбулася спільна нарада медичних працівників первинної ланки закладу з медичними працівниками філії № 3 комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м. Києва.
Нараду проводили заступник директора центру з медичної частини Крамаренко Л.В. та завідувач філії № 3 Бистров Д.В.
На порядку денному наради основне питання – співпраця фахівців первинної ланки з фахівцями, які надають вторинну медичну допомогу.
Заступник директора з медичної частини Крамаренко Л.В. ознайомила лікарів вторинної ланки зі структурою центру первинної медико-санітарної допомоги № 3 та співвідношенням лікарів терапевтів та лікарів загальної практики. Дана інформація вкрай важлива, оскільки обсяги медичної допомоги, яку надають дільничні терапевти та лікарі загальної практики, суттєво відрізняються, тому допомога лікарів вторинної ланки дуже потрібна.
З метою відпрацювання взаємодії фахівців первинної та вторинної ланок був опрацьований Порядок організації медичного обслуговування та направлення пацієнтів до закладів охорони здоров’я, що надають вторинну та третинну медичну допомогу, затверджений наказом МОЗ України від 05.10.2011р. № 646 «Про затвердження нормативно – правових актів МОЗ України щодо реалізації Закону України «Про порядок реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві».
Як зазначив завідувач філії № 3 Бистров Д.В., інтереси пацієнта – в центрі уваги лікаря будь-якого фаху, і ми повинні об’єднати зусилля для досягнення найкращих результатів.
Джерело: КНП «ЦПМСД № 3»