Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Інтернет-конференція для платників податків Святошинського району

Опубліковано 19 березня 2014 року о 16:42

Із стрімким розвитком інформаційних технологій, ми все частіше маємо можливість оцінити їх можливості у своїй роботі. Здавалося б нещодавно ми й уявити собі не могли, що спілкуватися з людьми, вирішувати робочі питання, отримувати консультації можливо буде навіть не виходячи з дому або просто на робочому місці. Тепер же під час Інтернет-конференцій, які щомісяця відбуваються в ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів у м. Києві, кожен може відіслати запитання на електронну адресу та отримати негайну відповідь фахівців органу Міндоходів.  

Тому, днями відбувся черговий Інтернет-діалог заступника начальника ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів у м.Києві Любові Владиславівни Сидоренко з платниками податків на тему: «Подача звітності в електронному вигляді. Електронні сервіси Міндоходів України».

Підсумками цієї Інтернет-конференції стали ґрунтовні відповіді на актуальні запитання.

 

Який термін розгляду договору «Про визначення електронних документів»?

Відповідь: Термін розгляду договору «Про визнання електронних документів» з боку органів Міндоходів – до 5 робочих днів. Нагадуємо, що квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки, а у разі її відсутності, підписом фізичної особи – підприємця (для фізичної особи – підприємця). Інші файли, що мають розширення «.xml» не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів Міндоходів.

 

Які дії потрібно виконати, якщо виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено» при підписанні документів?

Відповідь:Перш за все, потрібно перевірити який ключ ЕЦП використовується першим? (вірна послідовність підписів Бухгалтер-директор-електронна печатка). У випадку якщо ключ обрано вірно, слід звернути увагу на правильність введення паролю, а саме регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи, які відрізняються за розташуванням на клавіатурі). Варто також пересвідчитись, чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа? (у разі зміни ім’я файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД Міндоходів, в якому отримували послуги ЕЦП, подати заяву на скасування посиленого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідний йому посилений сертифікат відкритого ключа).

 

Які послуги надаються за допомогою он-лайн сервісу «Податковий асистент»?

Відповідь:  З метою упередження ризиків при формуванні платниками податків податкової звітності та недопущення їх виникнення у майбутньому Міндоходів України запроваджено новий сервіс «Податковий асистент» для платників податків, які надсилають свою звітність до органів доходів і зборів у електронній формі, без надходження запиту від платника податків.

У основі роботи сервісу лежить моніторинг господарської діяльності платників податків (фактично податковий аудит), за результатами якого у разі виявлення податкових ризиків, платникам податків надсилається інформаційне повідомлення. Персоніфіковані розсилки здійснюються щомісячно. Листування є індивідуальним та повністю конфіденційним.

 

Які види податкової звітності можна подати в електронному вигляді?

Відповідь: В електронному вигляді можна звітуватися прозагальнодержавні податки, до яких входять:

- Податок на прибуток підприємств

- Податок на доходи фізичних осіб

- Податок на додану вартість

- Акцизний податок

- Екологічний податок

- Рентна плата за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами, транзитне транспортування трубопроводами природного газу та аміаку територією України

- Рентна плата за нафту, природний газ і газовий конденсат, що видобуваються в Україні

- Плата за користування надрами

- Плата за землю (з юридичних осіб)

- Плата за землю (фізичні особи)

- Фіксований сільськогосподарський податок

Загальнодержавні збори:

- Збір за першу реєстрацію транспортного засобу

- Збір за користування радіочастотним ресурсом України

- Збір за спеціальне використання води

- Збір за спеціальне використання лісових ресурсів

- Збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства

- Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну та теплову енергію, крім електроенергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками

- Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності

Місцеві податки:

- Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

- Єдиний податок

- Єдиний податок для суб'єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб

Місцеві збори:

- Збір за місця для паркування транспортних засобів

- Туристичний збір.

 

 Як швидко буде розглянуте повідомлення, яке платник податків подав на антикорупційний сервіс «Пульс»?

Відповідь: Сервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044)284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митниць, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України. Інформація приймається цілодобово. При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи), та обов’язково зазначили назву органу податкової або митниці, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника відповідного відомства, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми.

Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів.  Важливим є той факт, що результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.

 

Джерело: ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів м. Києва 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux