Із 5 до 16 квітня енергоофіси YASNO обслуговуватимуть клієнтів дистанційно
У зв’язку із запровадженими у столиці карантинними обмеженнями, постачальник електроенергії, газу та енергоефективних рішень YASNO інформує, що у період з 5 до 16 квітня в енергоофісах призупиняється очне обслуговування клієнтів. YASNO закликає вирішувати питання з електро- та газопостачання дистанційно.
Розрахуватися за електроенергію та газ без комісії, передати показання лічильників електроенергії, отримати консультації та замовити енергоефективні товари, а також приєднатися до постачання газу від YASNO, не виходячи з дому допоможуть такі сервіси YASNO:
• Особистий кабінет – https://kyiv.yasno.com.ua/cabinet;
• сайт – https://www.kyiv.yasno.com.ua/;
• мобільний додаток YASNO для смартфонів;
• Facebook-сторінка;
• Viber-бот Yasno-online;
• контакт-центр: (044/066/067) 277-18-18.
Також для кожного енергоофісу у столиці виділені додаткові електронні адреси для комунікації із клієнтами.
«Безпека та здоров’я клієнтів та співробітників YASNO – наш головний пріоритет. Ми маємо всі можливості, аби в умовах запровадження суворого карантину забезпечувати якісний сервіс дистанційно. Будь ласка, підказуйте людям похилого віку, рідним, друзям та сусідам, як можна швидше вирішувати комунальні питання телефоном та через інтернет», – сказав директор YASNO в Києві Віктор Мельников.
Із питань якості та надійності електропостачання, стабільності напруги, усунення аварій у мережі, встановлення електролічильників та фіксації їх показань, підключення/відключення від мережі клієнтам слід звертатись до свого оператора системи розподілу.
Джерело: КМДА.