Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Канікули – час для експериментальної діяльності та методичного зростання педагогів (фото)

Опубліковано 30 жовтня 2013 року о 15:29

Сучасна філософія шкільної освіти докорінно змінює свою парадигму, коли весь навчально-виховний процес підпорядковується кожній дитині особисто, а навчальні предмети зосереджуються навколо дитини не порушуючи її природу.

Вирішувати такі важливі питання педагогічному колективу допомагають сучасні педагогічні технології. Інноваційні процеси є невід`ємною складовою освітньо - педагогічної теорії, а основною формою реалізації інноваційної освітньої діяльності є педагогічні експерименти, що здійснюються на всеукраїнському та регіональному рівнях.

Незважаючи на осінні канікули, що наразі тривають в загальноосвітніх навчальних закладах, вчителі перебувають у постійному пошуку нових дієвих технологій, і тому спеціалізована школа № 304 приймає участь у Всеукраїнському експерименті «Дидактико-методична система розвитку дитячої творчості у межах навчально-виховного процесу ЗНЗ».

Саме в рамках цього експерименту, 29 жовтня 2013 року в спеціалізованій школі №304 відбувся семінар «Система завдань, спрямованих на розвиток поняттєвого, дивергентного мислення та мовлення учнів на уроках філологічного циклу. Методика роботи та технологічні прийоми створення завдань».

Перед вчителями англійської мови, світової літератури та вчителями початкових класів виступали: керівник експерименту – Митник Олександр Якович, доктор педагогічних наук, професор кафедри початкової освіти та методик природничо-математичних дисциплін Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка; Пуха Зоя Дмитрівна, старший викладач кафедри іноземних мов та методики викладання англійської мови Інституту педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, заслужений учитель України.

Як було влучно зазначено на семінарі: результативність інноваційної діяльності школи залежить не лише від професійної майстерності педагогів, але й від особистісної готовності вчителя розпочати перетворення навчально-виховного процесу. Саме це сприяє впровадженню інноваційних технологій в навчально-виховний процес, що, в свою чергу, робить заклади освіти більш конкурентоспроможними.

 

Джерело: відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю за поданням спеціалізованої школи № 304


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux