Керівники навчальних закладів обговорили результати впровадження інформаційно - комунікаційних технологій в навчально-виховний процес (фото)


14 лютого 2017 року на базі СШ №96 відбувся семінар для слухачів курсів підвищення кваліфікації керівників навчальних закладів м. Києва та заступників директорів навчальних закладів Святошинського району. Тема семінару: «Реалізація науково – методичної проблеми школи: «Впровадження інформаційно - комунікаційних технологій у навчально - виховний процес як умова створення якісного освітнього простору» у 2012-2017 роках». Семінар мав на меті ознайомити присутніх з досвідом реалізації науково-методичної проблеми та узагальненням результатів роботи на педагогічних радах школи.
План роботи семінару включав розгляд наступних питань:
реалізація науково-методичної проблеми «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес як умова створення якісного освітнього простору» у 2012-2017 р.;
впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на уроках російської мови в 5-11 класах;
використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української літератури;
використання інформаційно-комунікаційних технологій для організації перевірки та контролю знань учнів на уроці;
інформаційно-комунікаційні технології в сучасному педагогічному процесі. Створення електронної методичної скарбнички школи;
результати самоосвіти вчителя з використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках англійської мови;
результати самоосвіти вчителя з використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках інформатики в початковій школі;
результати самоосвіти вчителя з використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках інформатики. Виставку робіт учнів;
результати впровадження інформаційно - комунікаційних технологій в навчально-виховний процес у 2012 - 2017 навчальних роках.
Під час семінару було наголошено на тому, що актуальність науково-методичної теми зумовлена тим, що використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в педагогічній діяльності відкриває унікальні можливості активізації процесів пізнання, індивідуальної і колективної діяльності учнів, широкі перспективи у вивченні дисциплін шкільного курсу.
Кожний шкільний предмет здатний суттєво вплинути на менталітет людини, яка формує себе як особистість, на методи вирішення не тільки шкільних завдань, а й навколишнього середовища. Сучасний випускник школи повинен мати компетенцію використання інформаційних технологій, тобто технологій, що проектуються сучасною індустрією як в освіті, так і в повсякденному житті. Нові інформаційні технології відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи, дають нові можливості для творчості, знаходження і закріплення будь-яких професійних навичок, дозволяють реалізовувати принципово нові форми і методи навчання.
Учителі початкових класів або вчителі-предметники, які володіють сучасними комп’ютерними технологіями, і викладачі інформатики мають вибудовувати весь процес навчання так, щоб він забезпечував, поряд із засвоєнням предметного змісту, формування відповідних технологічних та інформаційних умінь і навичок, які застосовуються в різних життєвих ситуаціях: навчальних, виробничих, особистих.
Джерело: СШ №96