Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Кейс методів для застосування на ранкових зустрічах «Розвиток емоційного інтелекту учнів 1-х класів в умовах Нової української школи» відбувся у спеціалізованій школі №304 (фото)

Опубліковано 16 листопада 2018 року о 17:01
фото

Реформа системи освіти відповідно до Концепції Нової української школи передбачає системну трансформацію цього державного сектора, головна мета якої – досягнення нової, високої якості освіти на всіх рівнях. Найціннішим результатом початкової освіти в особистісному вимірі відповідно до концепції НУШ є здорова дитина, мотивована на успішне навчання, дослідницьке ставлення до життя; це учень/учениця, які вміють вчитися з різних джерел і критично оцінювати інформацію, відповідально ставитися до себе та інших людей, усвідомлювати себе громадянином/громадянкою України.

У компоненті «здорова дитина» розглядаємо 4 основні складові здоров’я: фізичну, психічну, соціальну, духовну. Усі складові мають залежність від стану емоційного благополуччя дитини, який, у свою чергу, залежить від того, наскільки розвинена емоційна сфера особистості дитини, розвинений її емоційний інтелект

Днями на базі спеціалізованої школи пройшов квест вчителів початкових класів Святошинського району, метою якого було напрацювання кейсу методів для розвитку емоційного інтелекту учнів для використання їх на ранкових зустрічах. Під час  квесту вчителі  отримали  «Кейс вправ на розвиток емоційного інтелекту», які можна застосовувати під час проведення ранкових зустрічей:

1. Вивчаємо емоції за виразом обличчя.

2. Гра «Мімічна  гімнастика»,

3. «Упізнай за голосом»,

4. Методика «Земля, повітря, вогонь і вода».

 Завдяки проведенню ранкових зустрічей,  позакласних занять  діти зможуть розвивати свій емоційний інтелект, поліпшувати своє психологічне здоров’я. Щотижневе коло дружнього спілкування, десятихвилинки «Я хочу тобі сказати», обговорення конфліктної ситуації у формі «Я-повідомлення» дозволять  розвивати вміння визнавати та приймати свої емоції, екологічно і безпечно їх виражати, розуміти та відчувати почуття інших людей, бачити світ з позиції іншої людини і корегувати власну поведінку відповідно до цього.   Це сприятиме взаєморозумінню, приведе до зміцнення міжособистісних стосунків. 

Джерело: ЗЗСО № 304.

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux