«Київавтодор» реанімує техніку, яка роками не працювала – Олександр Густєлєв
За останні роки парк техніки, яку використовує КК «Київавтодор», збільшився. І не лише за рахунок придбання нових спецмашин. Як повідомили у комунальній корпорації, дорожники реанімують стару техніку, яка роками не працювала.
«Ще кілька років тому в кожному районі була техніка, яка простоювала «під парканом». Ці спецмашини ми обстежили, почали капітальний ремонт – і тепер ця техніка працює», – повідомив генеральний директор корпорації Олександр Густєлєв.
Наприклад, у Печерському ШЕУ реанімували лаповий снігонавантажувач КО 206 1988 року випуску, який ще називають «Золотими ручками». Як розповів Олександр Густєлєв, щоб повернути машину до роботи, капітально відремонтували двигун, оновили механізм навантаження снігу, провели антикорозійні роботи, зварювання і фарбування.
Також у ШЕУ Печерського району відновили роботу КАМАЗу 1993 року випуску. У машині провели зварювання кузова, обробили метал антикорозійними засобами, пофарбували, замінили шини. Оновлено у Печерському ШЕУ і роторний снігоочищувач Mercedes-Benz Unimog 1991 року випуску.
«У Деснянському ШЕУ відновили надзвичайно важливу машину – гідромонітор на базі КАМАЗ 53213. Цю спецтехніку використовуємо для прочистки мережі зливостоків. Через шланг подається вода під високим тиском, і напір пробиває засмічення. Наші автомеханіки замінили насосну установку, оновили коробку передач, відремонтували кабіну, встановили нові бампери і фари. Також провели зварювання і фарбування кузова. Тепер гідромонітор використовуємо регулярно для догляду за підземною системою зливостоків», – додав Олександр Густєлєв.
Фахівці ШЕУ Деснянського району повернули друге життя грейдеру ДЗ-143. Над машиною, яка була схожа на металобрухт, довелось ретельно попрацювати. У ній відремонтували ходову із заміною підшипників і втулок, оновили гальмівну систему, відремонтували зчеплення, встановивши нові манжети підсилювачі, виконали оновлення гідроциліндрів середнього відвала і повороту, пофарбували автомобіль.