Київська влада готує регламент перерахунку за неякісно надані житлово-комунальні послуги


У столиці планується запровадити оптимальний для міста алгоритм перерахунку за неякісно надані житлово-комунальні послуги. Міська влада спільно з виконавцями послуг розробляє відповідний Регламент взаємодії та координації дій диспетчерських служб, підприємств та організацій Києва.
В умовах суттєвого підвищення тарифів на комунальні послуги міська влада вже відпрацювала низку заходів, покликаних захистити інтереси та права споживачів. У жодному разі кияни не повинні сплачувати досить значні віднедавна кошти за послугу, яка відсутня чи надається не в повному обсязі. Споживачу необхідно буде звернутися на диспетчерську службу однієї з організацій, яка прописана в Регламенті, та залишити заявку щодо перевірки кількісних та якісних показників послуги. Таким чином, запускається механізм для можливого перерахунку, якщо дійсно були порушення.
Право громадян на перерахунок регламентується постановою КМУ №630, прийнятою ще у липні 2005 року. Однак розроблений регламент, який передбачає участь тепло- і водопостачальних підприємств, житлово-експлуатаційних організацій, диспетчерських служб, дозволить забезпечити його реальне втілення з урахуванням специфіки взаємовідносин в системі ЖКГ міста Києва.
Наразі проект Регламенту проходить остаточне опрацювання учасниками процесу. Він уже пройшов погодження в районних держадміністраціях.
За словами заступника голови Київської міської державної адміністрації Петра Пантелеєва, міська влада намагається створити реальний, а не формальний алгоритм, який дозволить кожному мешканцю столиці не платити за комунальний брак.
Джерело: відділ з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації