«Київводоканал» закликає киян остерігатися шахраїв
У зв’язку з випадками шахрайства, ПАТ «АК «Київводоканал» закликає киян бути пильними та обережними. Зокрема, слід звернути увагу на те, що фахівці підприємства під час візиту повинні пред’являти посвідчення, де зазначені їхні дані, є логотип і штамп підприємства.
Окрім того, про поквартирні обходи заздалегідь повідомляється через оголошення на будинку, а також є попередня домовленість із керівниками обслуговуючих організацій (ОСББ і ЖБК).
Якщо ви очікуєте на виконання заявки (опломбування, повірка лічильників, контрольна звірка показів), перед приходом фахівець підприємства обов’язково зателефонує для узгодження зручного часу.
Уточнити та перевірити інформацію про особу, яка представляється працівником «Київводоканалу», можна за номерами:
- контакт-центру: 202-02-02;
- аварійної служби підприємства: 1581 або 200-73-01;
- Контактного центру м. Києва: 15-51.
Також, наголошує підприємство, всі роботи – повірка, опломбування лічильників, контрольні зняття показів – здійснюються безкоштовно зі складанням технічних актів у присутності мешканців.
Зауважимо, що «Київводоканал» не встановлює квартирні засоби обліку води. Виняток складають лише випадки, коли за результатами повірки з демонтажем лічильник визнано непридатним, а до його повернення мешканці встигли придбати новий прилад.
Джерело: КМДА