Клієнти ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» можуть сплачувати за електроенергію без комісії через термінали самообслуговування та платіжний сервіс WIDE:PAY
Відтепер кияни мають ще одну можливість сплачувати за електроенергію, не виходячи з дому чи офісу. Для побутових споживачів компанія ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» розширила можливості сплати за електроенергію через термінали самообслуговування та платіжний сервіс WIDE:PAY. Протягом березня-травня 2015 року діють спеціальні умови обслуговування: усі платежі за електроенергію через термінали WIDE:PAY та сервіс онлайн-платежів на сайті wideup.net приймаються без комісії.
Запуску сервісу швидкої та зручної оплати передувало укладення договору між ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» та ТОВ «Глобальна платіжна мережа».
Користуватися сервісом онлайн-платежів можна як з комп’ютера, так і за допомогою спеціального мобільного додатку, який потрібно завантажити на свій смартфон чи планшет. Мобільні додатки сервісу WIDE:PAY доступні для операційних систем Android та iOS.
Окрім WIDE:PAY сплатити за електроенергію, не виходячи із дому або офісу, можна за допомогою платіжних сервісів Приватбанку, Портмоне, iPay, Plategka, EasyPay, Мобільні гроші від Київстар, а також на сайті банку, що видав платіжну картку (якщо банк має систему інтернет-банкінгу) або за допомогою Особистого кабінету ПАТ «КИЇВЕНЕРГО».
Особистий кабінет ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» має широкий функціонал та дозволяє не тільки здійснювати оплату онлайн без комісії, але й сформувати рахунок для подальшої сплати в банку, повідомляти показання станом на перше число місяця (ці дані використовуються для розрахунку суми до сплати за спожиту електроенергію), відстежувати стан нарахувань та розрахунків за електроенергію, переглядати рівень споживання електроенергії у різні періоди, проводити звіряння розрахунків тощо.