Користувачі Facebook можуть отримати консультацію з нарахувань за тепло, спожите у жовтні, залишивши питання на сторінці «КИЇВНЕРГО»


Зростання тарифів на тепло на тлі економічної кризи мотивувало «КИЇВЕНЕРГО», як соціально відповідальну компанію, піти назустріч своїм клієнтам забезпечивши можливість оплатити тепло спожите у жовтні так, як вони заплатили б при наявності будинкового лічильника. Реагуючи на численні питання киян щодо сум у платіжках за теплоенергію, спожиту в жовтні, нагадуємо алгоритм нарахувань, застосований у цей період.
У будинках, де встановлено вузол обліку тепла на системі централізованого опалення, рахунки виставлено за показаннями фактичного обсягу споживання. Клієнтам компанії, в будинках яких встановлені, але ще не прийняті на комерційний облік вузли обліку теплоенергії, в жовтні ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» надало можливість сплатити фактичний обсяг споживання, а не нормативний (з розрахунку за квадратний метр) як раніше. У застосованому алгоритмі розрахунку обсягу спожитої теплоенергії враховано кількість днів надання послуги, температура навколишнього середовища та проектного теплового навантаження будинку.
Дані про теплове навантаження містить проектна документація, яка є у кожному будинку. Теплове навантаження залежить від розташування будинку та кількості поверхів, матеріалу стін та конструкції системи теплопостачання.
Якщо у клієнтів виникли питання щодо нарахувань за тепло, спожите у жовтні, «КИЇВЕНЕРГО» надає можливість отримати оперативне роз'яснення щодо формування платіжок у контакт-центрі: 1588 або (044) 202-15-88 (з мобільного телефону). А користувачам Інтернету, щоб отримати таке роз'яснення, достатньо до кінця листопада надіслати компанії фото платіжки приватним повідомленням на сторінці «КИЇВЕНЕРГО» у Facebook.